Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 27, 2009 2:15

Miulle tuli Ceciliä ikävä pelatessa Firionilla :? SE oli ärsyttävä hahmo. Cloudin tarina oli taas ihan sikahelppo, olin vähän pettynyt siihen. Heh, sen verta iloa tulen vielä repimään tuosta että pikkuveljet molemmat osti siitä innostuneena saman pelin ja PSP:t, ensi viikolla kun toinen saa pelinsä jälkitilauksella niin päästään keskenäisiin turpamättöihin! Jee ei ollakkaan pitkään aikaan tapeltu keskenään XD (aiheesta "älä aina käytä tota samaa iskua!" "se on ainoo minkä mä osaan!!" "Opettele joku muu!" "enkä!" "opettele!" ja tässä vaiheessa jo potkimme/muksimme toisiamme. :wink: kyllä huomaa että ollaan aikuisia jo.)

Sephirothin tahdon kyllä pelauksen alle... Mutta ehkäpä ensin tahkon hyvikset läpi niin päästään niistä. Helpotti muuten pärjäämistä iiiihan mielettömästi kun hoksasi että pelissä voi väistääkkin XD Olen sitä tyyppiä tappelupeleissä että juoksen pää kolmantena jalkana vihollisen luokse ja mätkin ja potkin kunnes vastus potkaisee mut toiseen päähän kenttään tai jotain. Nyt kun opin väistelyn niin tyylini muuttui siihen että ensin juoksen vihollisen luo, mätkäisen pari kertaa, väistän syöksyn takaisin kimppuun ja toistan kuvion :P Ja kaikkia kiinnostaa XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Syys 28, 2009 2:12

Kaivoin jostain pleikkaykkösen pelikorin pohjalta vanhoja PS1 pelejä.
Pelasin kaikkii (barbie horse racing, tarzan) suunnileen 5 minuuttia. Niissä on niin huonot graffat ettei jaksanu yhtään keskittyy 'O' ja ne latausajat! FF8 ja 7 ei vaan jotenki tunnu PS1 peleiltä, koska niissä on niin hyvät juonet.
Se tarzan peli on muuten ihan hijausta. Mä muka osuin apinaan vaikka kiersin sen tooooosi kaukaa!!!
GBA 2 on ihan super. En pelaa sitä peliä, vaan leikin siellä kunnon kansalaista ja sit ku kukaan ei nää, teen toisten autoista tientukkoja ja sytytän tuleen! Enkka: 7 autoo ja pollarit ei saanu kiinni, ku menin ovelasti puun alle piiloon!
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » La Loka 10, 2009 7:19

Mä pelasin tänään Animal Crossing Wild Worldiä.
Yritettiin saada Ixun kaa wi-fi toimimaan, mut meiän nettiyhteys
oli lukittu. Kysäisin isäpuolelta ja se sano et se on lukittu ja se
harkitsee sitä et päästääks se sen wi-fi homman läpi. Kuulostaa helpommalta ku on. Siit tyypist ei ikinä saa mitään tolkkua
koska se pelleilee koko ajan...
Muuten ihan kiva tyyppi. :)
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Su Loka 11, 2009 2:45

Olen nyt pelannut toooosi paljon parina viime päivänä, ensin pelasin perjantain Kingdom hearts kuinka-monta-se-nyt-olikaan days peliä ja eilen palasin pitkästä aikaa Rune Factoryn pariin. Pääsin vihdoin naimisiin. Alicia on oikeastaan aika kiva tyyppi vaikka aina Harvest Moonissa karsastankin "ms. Boobs" hahmoja XD Tänään aloitan Tree of Transsexualityn, eikun siis tranquilityn... Huomaa että käy taas koulua kun pelaa enemmän jatkuvasti :3 Töissä käydessä pelaaminen tuntui jotenkin niin tyhmältä, mutta koulun jälkeen se on just paras tapa tyhjentää aivot XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Loka 14, 2009 8:31

Viime aikoina olen pelannut aivan mielipuolisen paljon Resident Evil 5, tavoitteena saada kaikki Achievementit. Enää kaikkein mahdottomimmat puuttuu... : 7
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Tammi 03, 2010 11:03

Kaivoimpa tuossa äskettäin Pokémon Platinumin naftaliinista ja katsastelin, missä ollaan menossa. Ostin pelin viime kesänä, mutten sitä mitenkään erityisen paljon ole jaksanut pelata, joten melko alkuvaiheissa ollaan. Olen voittanut nyt 4 salia ja nyt olen juuri viidennellä salilla yrittämässä voittaa Crasher Wakea. En ole vielä kokeillut, mutta uskon voiton olevan aika hankalaa. Pikachu sähköpokémonina on kyllä muuten ihan OK, mutta Pikachu-aikoina sen HP:t ja defenset ovat niin matalalla, että se pyörtyy heti >< Kun ei Raichuksikaan kehtaa muuttaa, ennen kuin se on oppinut kaiken...

Lisäksi pelasin eilen Ace Attorney: Apollo Justicen nuudelitapauksen loppuun ja aloittelin Justice for Allin meediotapausta. Tuli vaan kauhea himo pelata AA:ta, joten aloitin tuon meediotapauksen, mutta sitten muistin, että nuudelitapaushan jäi kesältä kesken, joten pelasin sitten sen loppuun. Meediotapaukseen palailen, mikäli AA-himo yhä jatkuu. Lisäksi pelasin eilen hiukan FF XII:tä, mutta minulla on siinä menossa joku rasittava pääpomovihollinen, mitä en voita, niin en jaksa pelata. Joku ihan typerä vielä, ärsyttävää kun ei pärjää sellaiselle >< Pinnani on pelaamisen suhteen todella lyhyt ja siksi tuollaiset pääpomo-pelit eivät ota millään edistyäkseen minun kohdallani. Tässä lomalla on myös tultu IOH:ia pelattua tosi paljon, mutta nyt kun osuin talveen, ei varmaan oikein jaksa kamalasti innostaa, kun talvella on niin vähän tekemistä >< Häät kyllä odottelisivat, sillä tahdon talvihäät, mutta katsotaan nyt miten tuota jakselee.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Tammi 03, 2010 6:32

Voikun minä rakastuin ToTiin♥ Välillä mietin, miten huonosti tämäkin juttu oli toteutettu H M Ds:ssä. En usko että enää alan pelata sitäXD Pääsin vihdoin naimisiin Luken kanssa. Se on niin superihana. Kun kosin sitä, niin Luke "oletko varma, että haluat minunlaiseni miehen?" Ihana ja söpö. Välillä kuitenkin kommentit: "Renee ja Toby meni naimisiin. Joo se oli kyllä todellinen baby!!"" Ja huomaa, me olimme naimisissa! Ja yksi kommentti vielä: "Sinä olet aina luonani (tai jotain sellaista) Minä...minä... Minä lurvin sinua! Taas mä sotkin sen! (siis i lurve you. en osaa suomentaa:() Harmittaa vain kun nyt mulla on se angryness glitch. Koirulini murisee mulle koko ajan.
Jaah, mulla on se ollut vasta vähän yli viikon ja olen pelannut sitä... öh aika paljon! :D En edes kehtaa ajatella:)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Tammi 07, 2010 4:28

Aloitin Twilight Princessin nyt toiseen kertaan. Edellisen ja ensimmäisen kerran pelasin sen läpi kesällä 2007. Jotenkin...en vaan pääse sisälle tuonkaan Zeldan maailmaan. ;_; Ehkä se johtuu siitä, että oon pelannu Ocarinan läpi varmaan kolmekymmentä kertaa ja tottunut pitämään sitä maailmaa ainoana oikeana 3D-Hyrulena. Mikä sekin TP:n Death Mountain olevinaan on? Eihän se edes näytä vuorelta! Ja Kakariko Village on ihan kuin jokin länkkärielokuvan pikkukylä.

Tykkään kyllä luolastoista ja siitä, miten miut heitetään ihan randomtilanteisiin tekemään kaikkea outoa ja hauskaa. Viimeksi sumopainimaan. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Tammi 07, 2010 4:32

Olethan Majora's Maskin pelannut? :)

Tälläkin hetkellä menossa Resident Evil 5 Professionalilla eli vaikeimmalla vaikeusasteella. Ei hirveän kivaa huono älyisen kompuutterin kanssa.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Tammi 07, 2010 4:44

^ Nöööy, älä muistuta minuu kamalasta joulusta 2000, jolloin toivoin saavani Majora's Maskin joululahjaksi ja luulinkin saavani sen, kun havaitsin yhden N64-pelikotelon muotoisen paketin.

...siellä oli Perfect Dark, jota kaupan myyjä oli suositellut tilalle, koska Majorat oli myyty loppuun. Lol, "ai joku tyttö haluaa pelata uutta Zeldaa, no kyllä se varmaan ilahtuu myös tällasesta räiskintäpelistä!" Prkl. :evil:

NÄIN OLLEN...en ole ikinä pelannut Majora's Maskia. Olen suunnitellut, että kun tästä joskus ehkä mahdollisesti rikastun ylimääräiset ~50 e, niin hankin sen Wind Waker Collector's Editionin huuto.netistä. Siinähän tulee Ocarina ja Majora's Mask mukana. Itse asiassa en ole voinut pelata Ocarinakaan nyt aikoihin, koska N64:stä on hävinnyt johonkin virtajohdon toinen puoli. O_o
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Tammi 07, 2010 4:57

Emh...

Wind Wakerin collector's editionissa tulee mukana Ocarina of Time ja Ocarina of Time: Master's Quest. Majoran voi pelata vain aidolta kasetilta, The Legend of Zelda Collector's Editionilta, Wiin Shopista tai emulaattorilta.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Tammi 11, 2010 4:09

No kuitenkin se setti, jossa on Gamecubella/Wiillä pelattava Majora's Mask. Jouduin muuten jättämään Wiin vanhempien luokse, koska en olis jaksanu kuljettaa yhtään ylimääräistä laukkua tänne kämpille. TP jäi siihen kohtaan, jossa olen vapaa susiintumaan milloin vain. Harmi kun ehdin justiinsa kiinnostua pelistä ja nyt se jäikin kesken, joten joudun alottamaan taas nollakiinnostuksesta jahka jatkan sitä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Ma Tammi 11, 2010 4:41

Koko viikonloppuna en tehnyt mitään muuta kuin pelasin perjantaina ostamaani Fire Emblem: Radiant Dawnia, ja taas aloitan. Eilen tuli pelattua 10 tuntia.. Se ei ole mitenkään erikoista.
Muistan vieläkin sen toissavuoden kesän kun pelasin Tales of Symphoniaa (jonka olen päässyt läpi noin 15 kertaa). Aamulla aloitin ja yöllä lopetin, jotain 20 tuntia pelasin putkeen. Pystyisin kyllä parempaankin jos en nukkuisi niin pitkään..
Eräs kaverini kommentoi kerran peliharrastustani näin: [nimi], hanki elämä!
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Tammi 11, 2010 6:14

Soccan kirjoitti:Muistan vieläkin sen toissavuoden kesän kun pelasin Tales of Symphoniaa (jonka olen päässyt läpi noin 15 kertaa).

15 kertaa!? :shock: Miun ennätys saman JRPGn läpäisyissä taitaa olla vain 11... :D Siis en ole ToSia pelannut koskaan mutta siis olen selvittänyt erään toisen pelin 11 kertaa, eli Seiken Densetsu kolmosen~~ <3

Soccan kirjoitti:Eräs kaverini kommentoi kerran peliharrastustani näin: [nimi], hanki elämä!

Kaikkia harrastuksia (ja vähän kaikkea muutakin) kommentoidaan noin :wink: hupaisaa suorastaan.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Ma Tammi 11, 2010 7:02

Kyllä, ToS:n pelimittari näyttää vähän päälle 400 tuntia. En ole pelannut taas muutamaan kuukauteen.. Mutta se on ollut meillä muutaman vuoden ja jaksan vieläkin liikuttua siitä lopusta.. Kakkosen olen pelannut vasta kerran.
Soccan
Turnipsien kerääjä

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit