Kirjoittaja Demmi » Su Tammi 03, 2010 11:03
Kaivoimpa tuossa äskettäin Pokémon Platinumin naftaliinista ja katsastelin, missä ollaan menossa. Ostin pelin viime kesänä, mutten sitä mitenkään erityisen paljon ole jaksanut pelata, joten melko alkuvaiheissa ollaan. Olen voittanut nyt 4 salia ja nyt olen juuri viidennellä salilla yrittämässä voittaa Crasher Wakea. En ole vielä kokeillut, mutta uskon voiton olevan aika hankalaa. Pikachu sähköpokémonina on kyllä muuten ihan OK, mutta Pikachu-aikoina sen HP:t ja defenset ovat niin matalalla, että se pyörtyy heti >< Kun ei Raichuksikaan kehtaa muuttaa, ennen kuin se on oppinut kaiken...
Lisäksi pelasin eilen Ace Attorney: Apollo Justicen nuudelitapauksen loppuun ja aloittelin Justice for Allin meediotapausta. Tuli vaan kauhea himo pelata AA:ta, joten aloitin tuon meediotapauksen, mutta sitten muistin, että nuudelitapaushan jäi kesältä kesken, joten pelasin sitten sen loppuun. Meediotapaukseen palailen, mikäli AA-himo yhä jatkuu. Lisäksi pelasin eilen hiukan FF XII:tä, mutta minulla on siinä menossa joku rasittava pääpomovihollinen, mitä en voita, niin en jaksa pelata. Joku ihan typerä vielä, ärsyttävää kun ei pärjää sellaiselle >< Pinnani on pelaamisen suhteen todella lyhyt ja siksi tuollaiset pääpomo-pelit eivät ota millään edistyäkseen minun kohdallani. Tässä lomalla on myös tultu IOH:ia pelattua tosi paljon, mutta nyt kun osuin talveen, ei varmaan oikein jaksa kamalasti innostaa, kun talvella on niin vähän tekemistä >< Häät kyllä odottelisivat, sillä tahdon talvihäät, mutta katsotaan nyt miten tuota jakselee.