Eilen tanssahtelin wanhojen tansseissa ja oikein mukavaa oli ^^ Esityksiä oli aika paljon, kaksi omalla koululla (yläasteelle ja lukiolle), kaksi ala- ja yläkouluilla sekä illan huipentanut esitys urheilutalolla, missä olivat katsomassa kaikki sukulaiset sun muut. Hauskaa oli kipeistä jaloista ja ongelmallisesta puvusta huolimatta. Huomasin nimittäin koululla, että puvun helmaa olisi kannattanut lyhentää, sillä se laahasi hieman maata ja parini talloi hieman ikävästi sen päälle. Lisäksi puku oli liian iso (olen saattanut laihtua, koska se oli ostaessa ihan sopiva) ja sain nykiä sitä koko ajan ylöspäin sen valuessa alas parini talloessa helmaa x'D Onneksi löysin kotonta puvun olkaimet, joten iltaesityksessä sain ne sitten mukaan, tosin ne irtoilivat jatkuvasti ja sain nykiä nyt olkaimia paikalleen koko ajan. Parempaa sekin tosin kuin päältä tippuva puku. Onnistuin näyttämään kerrankin suhteellisen nätiltä ja tyrkkään varmaan pari kuvaa tänne myöhemmin jos laitan jotakin dA:han. Ehkä hauskinta olivat kuitenkin illan jatkot Korvenkylän seurojentalolla: minun ja kaverini lisäksi paikalla ei kovinkaan montaa selvää tai suht selvää ollut vaan porukka oli enemmän tai vähemmän kännissä. Osa istui jossakin suht rauhallisesti juomassa, mutta osa riehui täydellisessä kaatokännissä ja me vain katselimme menoa huvittuneina. Jotakin kavereiden juomisia tosin maistelin, mutta en varsinaisesti juonut mitään. Mikäs tuossa, kolme tuntia humalaisten wanhojentanssijoiden sekoilua seuraamassa oli varsin valaiseva kokemus. Harmittaa tosin, etten vodkaa päässyt maistamaan - jollakulla nimittäin oli pullo mukanaan, mutta ei suostunut antamaan siitä minulle XD
Edittiä// Jos nyt joku haluaa ruman naamani ja painavan ruhoni vanhojentanssipuvuissa, meikeissä ja kampauksessa päästä näkemään,
tässä on ihan kohtuusiedettävä kuva minusta mekossani. Linkki on sitten dA:han ja siellä on toinenkin kuva mekostani ja kampauksesta tarkempi kuva, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan (not!).