Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja May Max » Pe Helmi 12, 2010 12:41

Onnea!! :D
Minä olen siitä iloinen että soitin tänään musiikintunnilla
erään sävelmän musiikin opettajalleni ja jos olen aktiivinen
musiikintunneilla numeroni voi nousta 10:n.
Olen myös iloinen siitä että joku muukin kuulee sen sävelmän
kuin äiti tai isä tai pikkusiskot
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Helmi 15, 2010 1:27

O-LYM-PI-A-LAI-SET! JEE!
Kovana penkkiurheilijana olen jo kovastikin hehkuttanut olympialaisia, vaikka lähes kaikki lähetykset tulevat epäinhimilliseen katseluaikaan. Jos vaan olisi nyt hiihtoloma, voisi valvoa ja katsoa, mutta kun ei. Olen iltaisin katsellut yhteentoista asti, aamulla ennen kouluun lähtöä koostetta, teksti-teeveestä tulokset ja joitakin uusintoja Eurosportilta, joten mukana ollaan varsin hyvin. Pahimpaan aamuyön aikaan tulevat taitoluistelut nauhoitan ja katselin tässä juuri äsken eilen aamuyöstä nauhoittamani parien lyhytohjelmat. Tilanne ennen tämänpäiväistä vapaaohjelmaa on kärkikolmikon kannalta tiukka, mutta muuten mitalit ovat jo aikalailla ratkenneet. Eurooppalaisena sitä tietysti toivoo saksalaispari Savchenko/Szolkowyn voittoa, mutta toivottavasti kaikki tekevät parhaansa - myös myöhemmin tulevissa naisten ja miesten sarjoissa, joista varsinkin miesten sarjaa odotan erityisen kovasti, sillä taso on siellä kivenkova.
Toivotaan menestystä vielä kaikille suomalaisillekin, eiköhän sieltä muutama mitali Suomen haaviinkin ropise ^^
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Helmi 16, 2010 5:09

^ Minä en uskalla katsoa taitoluistelua. O_o Pelkään koko ajan, että luistelija epäonnistuu jossain hypyssä ja että se on jotenkin mystisesti minun syytäni. ^^; Voisin uskaltautua katsomaan jonkin videoidun Disney On Ice-esityksen, jonka videokuva olisi melko varmasti koottu niin, ettei kaatumisia ainakaan näkyisi.

Olympialaisten avajaisseremonia oli kyllä taas hieno. Ite odotan lähinnä Suomen jääkiekko-otteluita, pitäisi kaivaa jostain otteluaikataulu. Yölähetykset on vähän hankalia, mutta toisaalta yöllä tulevissa suorissa lähetyksissä on aivan erityistä magiaa (nimimerkillä "Kaipaan Formula ykkösten Australian avauskilpailua ilmaistelevisioon".)

Ja iloisuus: tänään on Ace Attorney Investigations Perfect Prosecutor Miles Edgeworthin USA-julkaisupäivä! Ennakkotilasin omani taas Play-Asiasta ennen kuin tajusin, että pelin Euroopan julkaisu olisi seurannut aivan parin päivän päästä eli nopeammin kuin tilaukseni kulkee postissa. :D No, kaikki muutkin AA-pelini ovat kapeampaa USA/Japani-kotelomallia.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Helmi 20, 2010 10:02

Eilen tanssahtelin wanhojen tansseissa ja oikein mukavaa oli ^^ Esityksiä oli aika paljon, kaksi omalla koululla (yläasteelle ja lukiolle), kaksi ala- ja yläkouluilla sekä illan huipentanut esitys urheilutalolla, missä olivat katsomassa kaikki sukulaiset sun muut. Hauskaa oli kipeistä jaloista ja ongelmallisesta puvusta huolimatta. Huomasin nimittäin koululla, että puvun helmaa olisi kannattanut lyhentää, sillä se laahasi hieman maata ja parini talloi hieman ikävästi sen päälle. Lisäksi puku oli liian iso (olen saattanut laihtua, koska se oli ostaessa ihan sopiva) ja sain nykiä sitä koko ajan ylöspäin sen valuessa alas parini talloessa helmaa x'D Onneksi löysin kotonta puvun olkaimet, joten iltaesityksessä sain ne sitten mukaan, tosin ne irtoilivat jatkuvasti ja sain nykiä nyt olkaimia paikalleen koko ajan. Parempaa sekin tosin kuin päältä tippuva puku. Onnistuin näyttämään kerrankin suhteellisen nätiltä ja tyrkkään varmaan pari kuvaa tänne myöhemmin jos laitan jotakin dA:han. Ehkä hauskinta olivat kuitenkin illan jatkot Korvenkylän seurojentalolla: minun ja kaverini lisäksi paikalla ei kovinkaan montaa selvää tai suht selvää ollut vaan porukka oli enemmän tai vähemmän kännissä. Osa istui jossakin suht rauhallisesti juomassa, mutta osa riehui täydellisessä kaatokännissä ja me vain katselimme menoa huvittuneina. Jotakin kavereiden juomisia tosin maistelin, mutta en varsinaisesti juonut mitään. Mikäs tuossa, kolme tuntia humalaisten wanhojentanssijoiden sekoilua seuraamassa oli varsin valaiseva kokemus. Harmittaa tosin, etten vodkaa päässyt maistamaan - jollakulla nimittäin oli pullo mukanaan, mutta ei suostunut antamaan siitä minulle XD

Edittiä// Jos nyt joku haluaa ruman naamani ja painavan ruhoni vanhojentanssipuvuissa, meikeissä ja kampauksessa päästä näkemään, tässä on ihan kohtuusiedettävä kuva minusta mekossani. Linkki on sitten dA:han ja siellä on toinenkin kuva mekostani ja kampauksesta tarkempi kuva, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan (not!).
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Helmi 24, 2010 1:45

LÄPÄISIN JAVA KOODAUS KURSSIN VÄLIKOKEEN! Oi onnea *___* *kuolee* Nyt en joudu uusimaan koko kurssia ensi vuonna ja missaamaan montaa kurssia ♥ Nyt sitten pitäisi vielä keväämmällä päästä varsinainen koe läpi, mutta kun tästäkin sain 72% pisteistä niin ehkäpä näillä tiedoilla onnistun saamaan 50% seuraavasta kokeesta joilla pääsisi kurssista läpi ^^U

On aina kivaa osata enemmän kuin mitä oikeastaan tajuaa osaavansa ♥

Ja Demmi, tosi kiva tuo pukusi vaikken mitään mekoista ymmärräkkään XD *aina ollut poikatyttö ja tuleekin olemaan sellainen* Lainaten Witchin Williä; "Pukeudun nätiksi sitten kun joku keksii verkka-iltapuvun" (tai jotain sinne päin, en muista enää kovin hyvin kun siitä oikeasti on vuosia kun Witchiä olen lukenut. ^^U )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Tom » To Maalis 04, 2010 6:51

Sain yhteishaun tehtyä.. Toivottavasti pääsen sinne lukioon mihin haluun :) Olen myös iloinen Sims 3:n kamasetistä :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Tom » La Maalis 06, 2010 4:12

Sorry, tulee tuplapostaus...

..mutta on pakko kirjottaa tää koska tämä on sadas viestini! Jee :D Ei siinä kauaa kestänyt, olen ollut täällä jäsenenä kohta 3 vuotta..
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Andras » La Maalis 06, 2010 4:18

Onnittelut Tomille sadannen viestin johdosta. :D

*

Tänään on syytä olla iloinen ihan jo pelkästä vapaapäivästä. Eipä niin, moni varmaan kauhistelee tylsää elämäntyyliäni, mutta viikon kohokohta on kun herää kolmen jälkeen, nappaa fleecepeiton ja kuljeskelee yöpaidassa, kaakaomukin kera ympäri kämppää. Reissu päättyy koneen ääreen, jossa sitten katsotaan animea tai leffoja. Päivän kruunaa suklaalevy. Ah, onnea.
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Maalis 08, 2010 8:10

Whee, olen hereillä ja yliopistolla jo aamukasilta. Pääsin täällä nettiin! :D Kännykän surkunetti kun ei ole antanut miun postata tänne mitään, ja melkein kaikki nettisivutkin on sille liian isoja käsiteltäviä.

Olen iloinen, että uskalsin eilen vihdoinkin mennä luistelemaan. :D Ja osasinkin vielä luistella, vaikka alussa en meinannut päästä niillä mihinkään. Loppujen lopuksi en edes kaatunut kertaakaan. Tänään näyttää olevan taas niin ankea sää, ettei huvita vapaaehtoisesti ulkoilla (/tekosyy).
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Maalis 15, 2010 3:01

Mulla on ihan ikioma mikrophooni~~~~ :D ~<3

Makso toista sataa mutta ei se mitään~~ Se on sentään laatutavaraa<3

Kohta alkaa tulla lauluäänityksiä kehiin minun puolelta :)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Maalis 15, 2010 11:31

Niin ironista kuin se onkin, itseä ilahduttaa huominen yllätys vapaa päivä (opettajilla vierailemassa jotain espanjalaisia ja ne on niitten kanssa jumissa) ♥ Vapaa päivä, jonka kulutan tekemällä rästi hommia XD Woo Hoo~

Lisäksi ilahduttaa se että sain meseitse hiukan etukäteen erään sims kisan johon olen osallistunut oman makeover kierroksen tehtäväni tänään JA saan tehdä simistäni nukkemaisen ja tyttömäisen (poikasimi kyseessä) Mikä onkaan vahvin alani? VOI KYLLÄ tyttömäiset poikasimit XD Olen NIIIIIIIN innoissani nyt! Nyt jos vielä Simguys palaisi onlineen jotta se kierros voitaisiin oikeasti postata ja saisin kaiken oleellisen lisätiedon kuten deadlinen, onko siihen joku valmis tausta jota pitää käyttää vai pitääkö sekin tehdä itse jne niin kaikki olisi hyvin. Huono puoli on se että kun mesessä otin yhteyttä foorumin adminiin siitä että foorumi on hukassa niin tämä oli ihan kauhuissaan koska ei ollut itse pistänyt sitä offlineen tai muuta, nyt sitten odotetaan että onko kyseessä joku serveri errori vai hakkerointi =_= Toivottavasti vain error....
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Maalis 17, 2010 5:52

Pääsin KH358/2 daysin läpi kolmessa päivässä ja oli eka pelikerta... Kuulostaa sairaalta:) Loppuvastus tosin oli turhan helppo ja [spoiler]loppu liian surullinen[/spoiler]
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Maalis 26, 2010 11:07

Nyt miulla on se! <3

Pokémon Heart Gold!

<3<3<3 x)

Olen vähän liiankin iloinen (+sokerihumalassa :D)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Maalis 26, 2010 11:10

Postimies toi Soul Silverin ja Mass Effectin. :3 Taas pelaamista joksikin aikaa.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Maalis 28, 2010 1:22

Täällä kanssa Silveriä tahkonnut eilisestä asti XD Petyin hieman Whitney'n, se oli aina vaikein sali koko pelissä ja nyt sitten vain läiskin sen läpi parilla iskulla :? (joskin pokena oli Geodude *köh* ) Jotain hyödyllistä oppinut näitten vuosien aikana XD jos mahdollista rökitä vastustajat ylivoimaisesti näitten heikkoudella! Pokewalkerilla saan tätä tietokoneen ääressä istumistakin hiukan aktivoitua, walkeri taskuun ja jalkaa taputtamaan! Hyvin näyttäisi Eevee voivan siellä ja watteja kertyy! :lol:
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä