Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Ke Huhti 14, 2010 9:02

Oh wow, omat kivut joskus sellaisia että oksennan, mutta ei kyllä kädet ole tärisseet ikinä o_ô ja jostain syystä en kärsi selkäkivuista, mutta maha sen sijaan on sitten sitäkin kipeämpi...

Miuta ärsyttää tällä hetkellä vain koulu, ja koulutyön paljous. Juuri paljastui että tällä viikolla pitäisi perjantaina palauttaa yksi iso ryhmä työ, jota kukaan ryhmästä ei vielä ole edes aloittanut hahahah... Seuraavalla viikolla toinen ryhmis ja pian sen jälkeen kolmas, sitten on kokeita ja yksilötehtäviä ja vaikka mitä =_= Ei inspaa sitten pätkääkään. Etenkään ryhmätyöt.

edit eeeeeiiiiiiih :cry: Puolenkuunpeleistä tullut sähköpostia "Rune Factory Frontier on nyt noudettavissa" Voin hakea sen, mutta en kyllä ehdi pelaamaan ikuisuuteen... Nyyh... TämäKIN peli siis menee pinoon "pelaa sitten joskus kun on aikaa" Jättäisinkö mainitsematta että se pino on jo jotain kaksikymmentä peli ennestään <.< Ja ne on kerätty viimeisen neljän vuoden aikana... Mikä tahtoo sanoa että neljään vuoteen en oikeasti ole ehtinyt pelata mitään vaan olen silti aina välillä vähän oikeiden hommien sijaan pelannut jotain :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Huhti 14, 2010 10:30

^Miulla ei olisi varaa kerätä pelejä "pelattavaksi", mikä taitaa olla ainoa syy miksi olen säästynyt tuolta ongelmalta :roll:

Tänään on vuoden pahin päivä -_-
Kevät+naistenvaivat. Muuta ei tarvitse edes sanoa... öööäärghlbrfhgjklöäasd...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » Ke Huhti 14, 2010 8:44

Olen koko päivän täytellyt ja lähettänyt kesätyöhakemuksia. Myöhässä liikkeellä, minäkö? En kai sentään... Haettua on tänään tultu teknologia-alan tehtaisiin. En tosin tiedä teknologiasta _yhtään mitään_ mutta urheasti laitoin hakemuksia jauhemaalaamoihin tai mitä olivatkaan. :lol:

Ja äsken lähti hakemus menemään ihan ennen aikojaan. Enpä osannut arvata että rivinvaihto lähettäisikin hakemuksen... Yhteystietoni nyt kuitenkin hienosti lähetin. :roll: Hermot näihin menee.
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Huhti 16, 2010 10:00

Se tunne, kun vilkaisen tenttipaperin kysymyksiä ja tajuan sekunnin murto-osan aikana, että kaksi neljästä kysymyksestä liittyy siihen ainoaan sivumäärässä pieneen lukualueeseen, jota en ehtinyt käsitellä. En sitten vastannut ollenkaan, koska se ei olisi voinut mennä läpi. LUOJAN KIITOS uusintakertoja on jäljellä vielä yksi.

Ja minä kun heräsin vielä viideltä aamulla lukemaan. Yliopistoelämän iloja. :D

Lupasin lahjoittaa itselleni SoulSilverin, jos selviäisin tuosta. ;_; Sunshine Islandseja ei ole shipattu vieläkään ja DVDboxoffice on kerta kaikkiaan kadonnut jonnekin. O_o
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Huhti 17, 2010 4:21

^ NIIN tuttua XD

Ja juu, kerään pelejä, koska en oikeastaan osta paljon mitään muuta (onneksiko?) Paitsi ajoittain mangaa... En itse asiassa ole varma miten saan rahani edes nyt riittämään o_ô Saan kumminkin vain 120jotain opintotukea ja silti pärjäilen sillä suunnilleen... JOS ei tarvitse ostaa kurssiin kirjoja. Nytkin pitäisi oikeastaan ostaa tentti kirja yhdelle kurssille, mutta taidan kokeilla onneani kirjastossa... Jos sitä ei tarvitse ostaa niin en tasan osta. :evil:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » La Huhti 17, 2010 5:31

Puhelinnumeroni vaihtui nyt koska sitouduin pariksi vuodeksi kivaan kytkyliittymään. Pitäisi siis ilmoitella tuota uutta numeroa joka taholle.

Rupesin sitten tässä kelailemaan että minähän olen antanut tuon numeroni kaikkiin kesätyöpaikkahakemuksiin (joista kerkesinkin jo valittaa tänne). Jos jostain nyt yritettäisiin ottaa yhteyttä niin "valitsemasi numero ei juuri nyt ole käytössä..." vai mitenkäs se nyt menikään. Hyvä minä! :lol:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Tom » Ma Huhti 19, 2010 6:19

Olin eilen yhdessä uintiohjaaja koulutuksessa, joka kesti aamu yhdeksästä ilta kahdeksaan, ja melkein koko aika siitä vietettiin jossain kellarissa kuuntelemassa luentoja. Että oli tylsää, nuokuin varmaan puolet ajasta ja sain kauhean päänsäryn ja tänä aamuna heräsin sitten migreeniin -.- No sainpahan olla yhden päivän kotona..

Sunshine Islands ei ole vieläkään tullut, eikä Green Day paidatkaan, ja ne tilasin jo kuukausi sitten.. Hohhoijaa, melkein jo unohdin että minulle on edes tulossa joku peli.. En ole edes ollut koneella koko viikonloppuna, aika ihmeellistä :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Huhti 25, 2010 8:56

Ärsyttää, kun FFXIII kummittelee Citiksen hyllyllä ja mulla ei ole pleikka kolmosta..:( Tosin mainokset ovat olleet vähän sellaisia, mitä nyt kun Tidus ja kumppanit liukuivat ohutta narua pitkin pelastamaan Yunaa karmealta Seph, Seymourilta. Eli siis vähän, mikä se sana on? Liian dramaattisia tms. Ja yli öh :? , muodokkaat naikkoset heiluvat aseiden kanssa. (Ne jotka ovat pelanneet X2 alun, kun Yuna ampuu sitä sydänukkelia pää ylös alaisin yms.) Pitäisi varmaan katsoa jostain mistä tuo kyseinen peli kertoo, onko kellään muuten sitä? Haluaisin ehkä kyllä vaihteeksi jonkin Harvest Moonin :wink:
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Huhti 26, 2010 7:55

Miuta ärsyttää se että tajusin ettei meikällä ole elämää. On vain koulu, Javakoodaus (tai siitä kitinä), Sims ja Harvest Moon. En edes ole käynyt kavereita tapaamassa ikuisuuteen kun suurin osa asuu yli 200 kilometrin päässä eikä ole varaa matkustaa mihinkään. >_< Hiukan ahdistava ajatus. *sigh*

Lisäksi tajusin etten oikeastaan tahdo tehdä elämälläni mitään ja mikään ei liikuta/kiinnosta. ...Ja ettei kukaan huolestu niin olen vain ajoittain vähän depressiivinen, yleensä silloin kun on liikaa hommia joita ei ehdi tekemään kuten juuri nyt koulussa ja sitten alan ajatella tälläisiä tyhmyyksiä ^^U Tiedättehän, liikaa töitä, maailma tuntuu kaatuvan niskaan, se ahdistaa ja sitten alkaa märehtiä kaikkea muutakin ja maailma kaatuu lisää niskaan ja ahdistaa lisää ja märehtii lisää... jne >_< Masennus looppi on valmis, onneksi kohta on kesä niin pääsee edes koulusta eroon.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Huhti 26, 2010 9:36

^Erittäin tuttu tunne.

Toisinaan sitä ajattelee liikaa ja ymmärtää elämän merkityksettömyyden ja siitä seuraa loputtoman ahdistava turhautuminen. Ja kaikkihan me lopulta kuollaan eikä sille voi mitään. Mitä varten me siis eletään?

On ollut nyt aika kamalaa tässä pari viikkoa, sain itseäni vihdoin sen verran niskasta kiinni että aloin käymään ruotsintunneilla mutta muuten en koe mitään tarvetta/kiinnostusta koulua kohtaan ja kun olen ollut tässä tällainen laiska p***a niin tunnen oloni todella hyödyttömäksi.

Toisinaan tuntuu siltä etten ansaitse elää, mutta kuoleminenkaan ei ole sallittua. Ei sillä että haluaisin kuolla, mutta silti...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Huhti 26, 2010 4:10

^ ja ^^...

josie kirjoitti:Miuta ärsyttää se että tajusin ettei meikällä ole elämää. On vain koulu, Javakoodaus (tai siitä kitinä), Sims ja Harvest Moon. En edes ole käynyt kavereita tapaamassa ikuisuuteen kun suurin osa asuu yli 200 kilometrin päässä eikä ole varaa matkustaa mihinkään. >_< Hiukan ahdistava ajatus. *sigh*

Noh, miulla on Javakoodauksen tilalla koiraelokuvat ja videopelisarjoja on...yksi enemmän, mutta muuten olen vähintään yhtä nolife. Toisaalta nolife on ihmisten määrittelevä termi, joten ei siitä tarvi välittää, jos on nolifetyksestä huolimatta ONNELLINEN. :D

Elämän hankinta tuo vaan stressiä, mikä laskee onnellisuustasoa. Hei, luin jostain että onnellisuus on oikeasti sisäsyntyinen ominaisuus. Tyyliin 10% tulee ulkoisista asioista ja loput on kai omaa positiivista ajattelua tjsp.

Toisinaan sitä ajattelee liikaa ja ymmärtää elämän merkityksettömyyden ja siitä seuraa loputtoman ahdistava turhautuminen. Ja kaikkihan me lopulta kuollaan eikä sille voi mitään. Mitä varten me siis eletään?

Alan ajatella tuota melkein aina, kun luen johonkin molekyylibiologian kokeeseen. Miksi yritän opetella sellasia pikkujuttuja, vaikka millään muullakaan ei tunnu olevan merkitystä? O_o

edit: Woohoo, 500. postaus!
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Huhti 26, 2010 10:33

Perustetaan ängsti clubi, jokanen voi sit joka päivä käydä postaamassa uuden "yhyy tänäänkin ahdistaa" viestin :lol:

Olen muuten kuin tuuliviiri, aamulla kun tuota kirjoitin niin oikeasti masensi, sitten paistoi aurinko koko päivän ajan, www koe meni ihan hyvin, päässä alkoi soida Tehosekoitinta joten kotona sitten kaivoin vanhat CD:t esiin ja nyt sitten fiilistelen niitten kanssa. C'mon now baby, baby c'mon now c'mon now baby baby baby yeah...

Tajusin muuten että foorumi taitaa olla talviajassa, en varmasti ollut täällä ennen kahdeksaa kirjoittelemassa vaan yhdeksän aikaan välitunnilla XD

Ja voin kyllä lisätä uuden kitinän aiheenkin: BANAANIKÄRPÄSET. Valitin vanhemmilleni että niitä on joka puolella (etenkin huoneessani, TÄMÄN päivän tapposaldo taitaa taas olla jo lähemmäs 25) ja sitten sain eilen oikeasti todisteen siitä että niitä on oikeasti kaikkialla... Niistin nenäni ja, no voitte arvata mitä sieltäKIN löytyi. Jep, banaanikärpänen. En edes tahdo tietää miten se on sinne päätynyt HUOMAAMATTANI. =_= I AM NOT AMUSED. Viikon aikana olen siis tappanut banaanikärpäsiä, jollen ole ihan pihalla laskuissani niin n. 100kpl. Armoa ei tunneta eikä anneta.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Huhti 27, 2010 8:56

Enpä ole liikaa vielä joutunut öttiäisistä kärsimään mutta huoneeseeni pöllähtää silloin tällöin jostain pieniä mustia koppakuoriaisia. Tiedä mistä nekin sinne pääsee.. :?

Banaanikärpäset on rasittavia. Niitä vastaan imuri on aika tehokas :)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Huhti 27, 2010 1:31

Niille voi myös järkätä oman uima-altaan laittamalla vaikka hunajapurkkiin vettä, omenaviinietikkaa ja astianpesuainetta. Astianpesuaine heikentää veden pintajännitystä, joten omenaviinietikan houkuttelema ötökkä vajoaa purkin pohjalle.

Solukämpässä asuessani noista oli yhtenä syksynä jo riesaa. Sympatioitani ei erityisesti herätä se, että banaanikärpänen eli Drosophila on genetiikkatutkimuksen tärkeimpiä koe-eläimiä, joten olen nähnyt luentosalin seinälle heijastetun jättimäisen kuvan mm. banaanikärpäsestä, jonka toisen tuntosarven paikalle on kasvanut jalka. :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » Ti Huhti 27, 2010 3:14

Sonera ottaa päähän. :evil:

Otin kytkynä tuossa jokin aika sitten iPhonen. Kiva kapistus. Sekä kotona että koulussa on langaton verkko, kaupungiltakin löytyy vähintään kirjastosta ja ainahan porukoilla tuppaa olemaan suojaamattomia verkkoja... Siispä jätin datapaketin ottamatta, mitä turhaa maksamaan siitä minkä voi ilmaiseksi saada?

Nyt tässä aamulla sitten kun tiirailin puhelimesta kelloa näyttöön välähti hetkeksi E. :shock:

Pienenpuoleinen shokki. Vaikka olin laittanut 3G:t pois päältä, sotkenut APN-asetukset, poistanut DataRoamingin käytöstä... Puhelin otti silti yhteyttä verkkoon satunnaisesti, vaatimattomaan 0,90/alkava tunti hintaan. Sieltä on nyt n. 20 kertaa normaalia suurempi lasku tulossa. Auts.

Kiukutusta lisää että Sonera näkyy veloittavan kaikista estoista sellaiset 8 . Jos joudun vielä maksamaan siitä että puhelimeni ei tahtomattani yhdistä verkkoon niin jo on kumma. Tietysti vaihtoehtona olisi myös ottaa se datapaketti, mitä en tosiaankaan tarvitse. Maksaisin siis edelleen turhaan, mutta vähemmän. Joka tapauksessa minä olen tässä se häviäjä. Kiukuttaa.
Andras
Farmin pelastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä