Pokémon-pelisarja

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Touko 25, 2010 7:56

Ensisilmäyksellä nuo uudet starterit näyttivät kaikki kamalilta, mutta olen alkanut tykkäämään niistä kaikista :? Minulla on kai luontainen taipumus olla vihaamatta mitään :roll:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Touko 25, 2010 5:24

1. Mielipelisi ja miksi?
2. Suosikkialueesi - Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh vai joku ihan muu?
3. Jos sukupuolen saa valita, pelaatko tytöllä vai pojalla ja miksi juuri sillä?
4. Entä kukapa on mielestäsi ihanin/paras salivalmentaja/valmentajat?
5. Seuraavaksi poksuista. Suosikkityyppi/tyypit? (siis vesi, tuli, lohikäärme, metalli ja mitä näitä nyt on)
7. Suosikki-Pokémonisi, useampia saa luetella : D
8. Paras aloitus-Pokémon ja millä tyypillä useimmiten aloitat?
9. Kaikkein coolein hyökkäys/liike?
10. Tuleeko käytyä kilpailuissa ja mitä niistä tykkäät? (jos et omista kilpailuja sisältävää peliä, skippaa)
11. Onko sinua onnistanut shinyjen suhteen? Jos omistat yhtäkään, niin mitä ja millaisia?
12. Rakettiryhmä, Aqua/Magma, Team Galactic vai joku muu pahisjoukko?

Huomasin tuon:DD

1. Hah, silver tai emerald. Aika vaikea päättää, sillä noita kumpaakin pelasin ihan snadina ja silloin kaikki oli kivaa ja mikä silloin oli kivaa, on kivaa nytkin. En ole muuttanut mieltäni monestakaan asiasta. (Esim. teletapit oli ja ovat aivan järkyttäviä:P)

2. Johto, sillä pidän siitä isosta merestä ja siitä pikkukylästä jonne oli aina hirveä tuska päästä, kun ne whirpoolit oli tiellä.

3. Tytöllä, sillä olen itse tyttö ja pienenä ei tullut mieleenkään pelata pojalla. Olen sitten tottunut tyttöhahmoon (Ja sitten nää meni naimisiin yms) :')

4. En muista niitä salipäälliköitä, mutta Pokemon Rangerin Spencer on aivan ihana!!! Olikohan se joku ryhmänjohtaja tai vastaavaa.

5. Tykkään niistä lintupokemoneista, koska ne tekee maatyypin ja ruohotyypin pokeihin niin kivasti sillä aerial aicellaXD Ja ruohopokeista pidän kanssa.

6/7?. Se lintu, mikäsetaasolikaan. Joo Swellow, koska sillä on niin tuima katse. Oikeastaan ainut pokemon, joka on uudemmista kausista josta tykkään. Bulbasaur on aivan ihana, niinkuin Dittokin:D Se on niin hyvä siinä yhdessä jaksossa, jossa se muuttuu Jessyn rakastetun muotokuvaksi (tjsp)

8. Hah, otan aina Bulban ja jos sitä ei ole, niin vesityypin poken. Tosin en ikinä kehitä niitä, koska ne muuttuu niin rumiksi isoina:(

9. Ultima, vai sitä ei tainnukkaan olla tässä. No jaa, Surf!!!

10. Käyn aina niissä mahtikilpailuissa, tosin joskus ne on tyhmiä. Pokemonin pukeminen on tosi kivaa:D

11. Mikä on shiny?

12. Team Rocket ehdottomasti.
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Touko 25, 2010 7:36

1. Mielipelisi ja miksi?
3. Jos sukupuolen saa valita, pelaatko tytöllä vai pojalla ja miksi juuri sillä?
5. Seuraavaksi poksuista. Suosikkityyppi/tyypit? (siis vesi, tuli, lohikäärme, metalli ja mitä näitä nyt on)
10. Tuleeko käytyä kilpailuissa ja mitä niistä tykkäät? (jos et omista kilpailuja sisältävää peliä, skippaa)
11. Onko sinua onnistanut shinyjen suhteen? Jos omistat yhtäkään, niin mitä ja millaisia?

Oho, en ollut huomannutkaan koko listaa :lol:

Mutta vastauksia tulee täältäkin suunnalta:

1. Heart Gold tai Crystal. Mutta oikeasti ne on kaikki keskimäärin yhtä hyviä (siis se main-pelisarja, ei sidekickit kuten rangerit ja dungeonit sun muut hömpät)

2. Johto ehdottomasti~

3. Aina olen tytöllä pelannut siitä lähtien kun siihen sai mahdollisuuden, tyttö kun itsekin olen.

4. Koga! <3 Muita parhauksia on Erika, Giovanni, Sabrina, Clair ja Brawly. Ja jos Elite Fourit lasketaan niin tietenkin Lance <3 ja Cynthia~~

5. Suosin tyyppejä aika tasapuolisesti, mutta parhaimpia on varmaan Flying, Ice, Ghost ja Dark -tyypit

6. Hömm :P

7. Ehdottomia suosikkeja on ainakin Giratina, Froslass, Absol, Grumpig, Gardevoir, Blaziken, Arcanine, Raikou, Scizor, Ampharos, Leafeon, Articuno ja Charizard. Oho, tulipas listattua monta :)

8. Torchicista taidan pitää kaikkein eniten kun asiaa tarkemmin ajattelen. Perinteisesti aloitan aina tulityypillä mutta nyt olen harkinnut perinteen rikkomista tulevalle viidennelle sukupolvelle.

9. U-turn on mahti :D Tykkään myös Aerial Acesta, X-Scissorista ja Fire Blast on aina yhtä kaunis~

10. En pahemmin käy kilpailuissa, mutta on ne toisinaan mukavaa ajanvietettä. DPP Super Contestit ovat parhaita 8)

11. DS:llä olen löytänyt ja pyydystänyt shiny Roselian ja Geoduden <3
Ixu, shinyt ovat äärettömän harvinaisia (kohtaamistodennäköisyys 0.000122%) poksuja jotka ovat eri värisiä kuin tavalliset. Näistä tunnetuin on varmaan punainen Gyarados.

12. Team Rocket rulettaa :D Etenkin mangassa missä [spoiler]Kogakin on mukana <3[/spoiler]

btw, seuraako kukaan nettisarjakuvaa Super Effective?
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Touko 28, 2010 2:01

Ixu kirjoitti:11. Mikä on shiny?

Tietyssä mielessä "väärän värinen" Pokémon eli muun värinen kuin normaali esim. virheä Espeon violetin sijaan. Joka poksulle on sekä tavallinen että shiny-versio ja shinyn saamiseen mahdollisuus on jotain yksi yli 8000:sta joten tuppaavat olemaan harvinaisia : D Mutta niissä ei ole muuta erikoista kuin tuo "väärä" väri. Ai katsos, Etsura jo näemmä selittikin 8D No menköön...

SoulSilver on niiiiiin kiva~ Rakastan kaikkien Pokémon-pelien alkuja kun niissä ollaan niin matalalla tasolla ja saa taistellakin ihan tosissaan. Johto on tosiaan minulle vähän tuntemattomampi niin siellä on kiva päästä seikkailemaan ja grafiikkakin on aika kivaa. MUTTA SE TAISTELUSYSTEEMI!! Saakeli, saisi painua takaisin sinne mistä tulikin!! Tarkoitan niitä Rematch Calleja. Pokémonien koulutus/kouluttajien kanssa taistelu on tehty käytännössä mahdottomaksi, sillä taisteluja kertyy systeemillä noin kuusi päivässä. Ja minä ainakin tykkään kouluttaa. AAARGH!! VS Seeker takaisin! Luulin jo, ettei Ruby/Sapphire/Emeraldin Match Call-systeemiä huonompaa voi olla olemassa, kunnes sitten tämä tuli kuvioihin. Ilmeisesti oli jo mukana alkuperäisessä Silver/Gold/Crystalissa. Match Call on taivaan lahja tuohon karmaisevaan puhelinsoittosysteemiin verrattuna. Vihaan sitä ihan totta, se on aivan järkyttävä. Mutta muuten peli on kyllä hyvä. Pokémonien ja hahmojen nimeäminen pelittää paremmin kuin koskaan: nimesin Vulpixini Sergeiksi ja jotenkin tuo nimi vaan jaksaa huvittaa joka kerta :D Enkä aio vaihtaa sitä! Normaalisti nimeni ovat aika geneerisiä (esim. Marillini ovat yleensä Bubbleja ja Flower on yleinen nimi ruohopoksulle) mutta nyt kyllä lähti jo vähän lapasesta >D Oma hahmoni on tällä kertaa Karen, harkitsin pitkään japanilaista nimeä mutta päädyinkin jostain syystä Kareniin. Ja vastustaja on Kalen, tajusin vasta nimettyäni että nimistä tuli aika samanlaiset mutta olkoon. Kalen mikä Kalen :D

Sitten vastailen vielä omiin kysymyksiini. Evotin numeroissa, ruotsin/saksanopettajani vaikutusta sillä hän aina jättää numeroita välistä 8D Korjaan ne tuohon aloitusviestiin.

1. Tjah... tietyssä mielessä kaikki ovat ihan hyviä omalla tavallaan, mutta Platinum on hyvä, koska siinä on paljon tekemistä ja siinä voi saada paljon Pokémoneja. Emerald on myös aika kiva, kun se oli ensimmäinen poksupeli mitä pelasin ihan kunnolla ja jonka vielä omistan. Siinäkin on myös paljon tekemistä, vaikka Battle Frontier vähän hämärä välillä onkin. Hienompi silti kuin Platinumin. Ja olen jopa aloittanut Emeraldin kertaalleen alusta.

2. Sanotaan Hoenn. Kantokin on aika kiva, aika legendaarinen paikka. Johtoon nyt en vielä ole kokonaan tutustunut, mutta Hoenn on kyllä aika hyvä. Paljon meriä ja sellaisia, Slateport City on kiva kaupunki. Kanton Cinnabar Island on muuten isoin kylmennys ikinä, neljän talon pläntti meressä 8D Rangerin manner on myös ihan persoonallinen paikka.

3. Tytöllä, koska olen itsekin tyttö. Simppeliä. Ja tytöllä on usein mielestäni paremman näköinen tyyli kuin pojalla. Oma suosikkini on muuten se tyttöhahmo Rubysta ja Sapphiresta ulkonäön puolesta ja kyllä se ihan kivalta näyttää myös Emeraldissa.

4. Hoennin Sootopolis Cityn salipäällikkö Juan on ihan mahtava, sellainen machomies millä on kunnon haaremi sen salin alakerrassa 8D Rangerin Joel on kanssa kivan näköinen tyyppi. Elite Fourin kouluttajat yleensä naurattavat kuoliaaksi, esim. se punkkari muistaakseni Emeraldissa. Se rillipää Platinumin Elite Fourissa, en muista nimeä, näytti myös aika kivalta.

5. Jostain syystä tykkään ruohopokémoneista. Lohikäärmetyyppi on myös hyvä, joskin kovin kivoja lohiksia ei joka pelistä löydy. Vesi ja tuli ovat jotenkin vieraampia kuin tuo ruoho. Psyykkinen tyyppi on myös ihan kiva, joskin kaikista meedioista en kyllä tykkääkään.

6/7. Eevee kaikkine kehitysmuotoineen (Jolteon, Flareon, Vaporeon, Umbreon, Espeon, Leafeon, Glaceon) ja noista Espeon, Vaporeon ja Glaceon ovat ehdottomasti parhaita. Tykkään myös tosi paljon Johton startereista, erityisesti Totodilestä, Chikoritasta ja Feraligatrista. Kanton starterit ovat myös kivoja. Muita suosikkeja: Beautifly, Gardevoir, Arcanine, Vulpix ja Ninetales, Raichu, Starmie, Vileplume, Dragonair, Altaria, Spoink. Ja sitä rataa : D Jostain kumman syystä legendaarisiin en ikinä ole ollut kovin kiintynyt.

8. Bulbasaur on kiva. Ja Totodile myös. Oikeastaan kaikki Johton starterit ovat hyviä. Olen aloittanut kaksi kertaa ruohotyypillä ja kahdesti vesityypillä, mutta ruohosta pidän ehkä eniten. Joskin Sceptile on aika huono ja Hoennin startereista Torchic on ainut fiksu vaihtoehto.

9. GBA:n peleissä ehkä Mist Ball ja Sky Attack. Thunder, Heal Bell, Fire Blast ja Solarbeam ovat myös aika cooleja iskuja. Uudemmista peleistä en oikein osaa sanoa, Aromatherapy on aika kiva. Grasswhistle on siksi hyvä että siitä tulee se mahtava ääni ja vanhempien pelien Curse on jotain niin eeppistä 8D

10. Vain kerran, mikä on aika epäonnekasta ottaen huomioon, miten monta peliä minulla kuitenkin on ja olen jopa aloittanut Emeraldin alusta. FireRedissa kuitenkin onnisti kun breedasin Eeveitä siirrettäväksi Platinumiin ja sain yhden shiny Eeveen. Se oli niin ihana~ Tein siitä Glaceonin ja nyt se on vieläkin nätimpi ♥

12. Rakettiryhmä on vaan niin pro 8D Kahden kilpailevan rikollisjoukon käyttö Ruby/Sapphire/Emeraldissa on kyllä mielenkiintoinen ratkaisu ja nämä tiimit ovat myös ihan jänniä. Mutta raketit on aika parhaita.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Touko 28, 2010 6:10

^Juu ei minulla ole yhtään shinyä. En ole niin perusteellisesti pelannut.

Demmi kirjoitti:Oikeastaan kaikki Johton starterit ovat hyviä.

Niin totta. Jokaikinen niistä on niin söpö<3
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja May Max » Ma Touko 31, 2010 5:29

Juu kaikki Johton starterit on kivoja mutta ehkä kivoin
on Chikorita en tiiä miks.En pidä Chikoritan kolmannesta muodosta
joten nyt minulla on 55 levelinen Bayleef.

Olen onnistunut nappaamaan yhden shiny Zubatin.
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Kesä 16, 2010 10:43

Harmittaa kauheasti... Menin Giganttiin ostamaan sitä SSää. Siellä hyllyssä oli sitten vain HG. En jaksanut odottaa että se tilattaisiin netistä, enkä halunnut tuhlata vaivalla ansaitsemiani rahoja Prisman 15 kalliimpaan peliin, joten nyt minulla on sitten Heart gold. No tykkäänkin Growlitesta enemmän:) Lugia vain harmittaa...

Minulla on jo kiva party:
Feraligitar
Ampharos
Jumppluff (tämän combo on tosi hyvä;))
Siizapoiha (Pidgeotto, siskoni nimesi kerran swellowini ihan pienenä ja lukutaidottomana Siizapoihaksi ja sen takia lintuni ovat aina siizapoihia :D )
Growlite (Pitää katsoaa milloin tämä oppii sen flame throwerin...)
Nidorina (odotan, että tämä on 46 tasolla ja sitten nidoqueen)
Kaikki on jotain päälle 30 tasosia nyt. Pitäisi kouluttaa enemmän :)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » To Kesä 17, 2010 8:31

Ixu kirjoitti:No tykkäänkin Growlitesta enemmän:) Lugia vain harmittaa...

Minulla on jo kiva party:
Feraligitar
Ampharos

Sekä HG:ssä että SS:ssä voi saada sekä Lugian että Ho'ohin, mutta vähän eri vaiheissa peliä. Groudon ja Kyogre vain vaihtelivat legendaarisista pelikohtaisesti, jos ihan oikein muistan.
Ja hei, kannattaa! Minullakin on partyssani Feraligatr ja Ampharos >3 Muita poksuja ryhmässäni tällä hetkellä ovat Gloom, Vulpix, Espeon ja sitten mukana roikkuu Togetic, jonka korvaan Dratinilla heti kun saan. Vähän tylsä joukkue ehkä sinänsä, mutta minä tykkään~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Kesä 27, 2010 10:52

Tuplapostaan ilkiästi.

No niin, nyt on selvitty kaikista Johton saleista, Kimono Girlseistä ja Lugiasta. Yaay! Asian varjopuoli tosin on siinä, että nyt pitäisi ruoskia joukkue liigakuntoon (ajattelin sellaista n. 45lv per Pokémon että voittaa sitten ne lohikäärmekouluttajan, oliko se nyt Lance, mölliäiset vikassa taistelussa. Paitsi että Gloom ja Vulpix pitää molemmat saada tasolle 47 asti että voin ne sitten kehittää) ja se soittosysteemi on niin kauhea ettei jaksa >_> Paras poksuni on tällä hetkellä Feraligatrini Mizuno, joka on tasolla 39 ja tuosta vakiojoukkueesta heikoimmin taapertaa Dragonair Ryu, jonka taso on nyt 35, mutta sain tuon vasta hiljattain joten kyllä se siitä vielä lähtee.
Mutta mutta, tämän viestin oleellinen asia oli se Pokéathlon-hölpötys. Tajusin ikäväkseni, että kehityskivien hankkiminen on tehty ihanan mahdottomaksi ellei voita Bug Catcher Contesteja (joissa olen surkea, kaksi kertaa osallistunut ja kummallakin kerralla olin viimeinen ^^') tai tahkoa Pokéathlonia läpi. Olin kokeillut joitain courseja heikolla menestyksellä, mutta nyt päätin ruveta pelaamaan niitä kisoja vähän ahkerammin. Tapana on joka pelikerran yhteydessä samalla iskeä parit courset läpi että saa pisteitä kerättyä. Ilokseni olen voittanut viidestä mitalista jo neljä, ainoastaan Skill Coursen mitali puuttuu. Mutta se on niin vaikea! Siinä on juuri ne kaikki lajit, joissa olen todella huono. Lumisodassa jään aina jotain 15 pistettä jälkeen voittajasta, jalkapallopeli riippuu ihan tuurista miten siinä pärjään ja lipunryöstössä olen myöskin yleensä viimeinen. No jaa, pitää vain harjoitella kovemmin. Power Coursessa olen hyvä, siinä on sellaisia minulle helppoja lajeja. Frisbeen nappaus, viestijuoksu ja se missä pitää pysytellä ringin sisällä ovat parhaita lajejani ja myöskin aitajuoksussa yleensä pärjään. Nämä kisat kestävät kulutusta huomattavasti paremmin kuin vanhojen pelien Contestit, jotka varsinkin 3rd Generationin peleissä ovat tosi puuduttavia ja huonoja, D/P/Platissa niitä sentään on vähän paranneltu, mutta kestävät yhä liian kauan. Pokéathlon on siis varsin tervetullut uudistus, vaikka aluksi en siitä kovin paljoa piitannutkaan.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Kesä 27, 2010 11:40

Pokeathlonista saa kehityskiviä? Woohoo! :D

Alkuperäisissäkin Goldissa ja Silverissä kehityskivien hankkiminen oli tuskallista ja näemmä perinteitä kunnioitetaan. En saanut Growlitheäni kehitettyä ennen kuin pääsin Kantoon sinne Billin talolle missä sen isoisälle (tai jollekkin papalle mikä lienee) pitää näyttää jotain pokemoneja niin se antaa kehityskiviä. Tämäkin on vain kertakäyttöistä :cry:

Tietyiltä kouluttajilta myöskin pitäisi saada kehityskiviä. Ne soittavat ja kertovat löytäneensä/saaneensa jotain minkä haluaa antaa. Tämä vain tuntuu olevan vielä harvinaisempaa kuin alkuperäisissä peleissä.

Muistaakseni Picknicker Ginalta (Goldenrodista vähän etelään) sai ruohokiven ja Fisher Tullilta (Mahoganysta länteen) vesikiven. Lass Dana (Ecruteakista länteen) taas lahjoittaa sähkökiven mutta tulikivestä ei ole mitään muistikuvaa :? (Ja kyllä, muistin nuo nimet ja olinpaikat ulkoa [= pelannut liikaa])
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Roll » Su Syys 12, 2010 6:02

MIKSI EN OLE VASTANNUT TÄHÄN?

1. Mielipelisi ja miksi?

1. Blue, Silver, SoulSilver. Kaksi ekaa vain on niin nostalgisia, sain ne heti kun ilmestyivät ja pelasin satoja tunteja. 8D SS toi nostalgian takaisin ja onnistui lisäämään kaikkea uutta jännää. <3
2. Johto on ehkä paras, vaikka Kantokin on kiva. Nostalgiamittari korkealla.
3. Jos mahdollista, pelaan tytöllä. Olen itse likka, joten tykkään, jos saan helposti samastuttavan hahmon. Lisäksi tyttöhahmot on tähän mennessä olleet söpömpiä ku pojat. ;P <3
4. Vaikea, vaikea valinta! Eniten tykkään Whitneystä, Mistystä,
Greenistä/Bluesta (Goldissa/Silverissä Kanton kahdeksas salipäällikkö)... myös Jasmine ja Roark on ihan hauskoja tapauksia.
5. Tuli ja normaali!
7. (Mihin jäi 6.?) Vulpix on ykkönen! Muita suosikkeja on miltank, sneasel, mawile, breloom, eevee kehitysmuotoineen (varsinkin vaporeon), girafarig, ampharos, flygon, skitty...
8. Cyndaquil, koska siitä tulee quilava! <3 Aloitan vähän millä sattuu tyypillä. Kantossa ja Johtossa tulella, Hoennissa ja Sinnoh'ssa vedellä... Isshussa joko vedellä tai ruoholla, en ole päättänyt vielä! :D
9. En osaa valita. D: Confuse Ray + Will-o-wisp -kombo vulpixilla on aika mahtava ja pirullinen. <3
10. En välitä kilpailuista. HG:n/SS:n Pokeathlon oli hauska, mutta sitä tuskin lasketaan.
11. En ole saanut shinyja haluamistani otuksista, mutta ehkä joskus vielä. Tähän mennessä minulla on gyarados (duh!), diglett, bagon ja snubbull.
12. Team Rocket ja Team Galactic on parhaat. C: Varsinkin peleissä Team Rocket osaa olla tosi pelottava! Galacticin tavoitteet ja teot on hurjia, tykkään. <3

Hmm, kuinkas moni täällä odottaa innolla Blackia ja Whitea?

Itse en sitten millään malttaisi odottaa, että enkkuversio tulee, joten täytynee testailla japsiversiota heti sen ilmestyttyä (alle viikko, eeeeeeeeeeeeeeeeeeee). <3 Uusista pokemoneista tähän astisia suosikkejani ovat zoroa (pieni kettuilkimys), yooterii (herttainen terrieri!) ja choroneko (pimeystyypin kisuli).
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Syys 12, 2010 8:54

^Myö odottelen kärsivällisesti enkkujulkaisuja, rahat ei sitäpaitti riittäis tähän hätään :P

Olen nyt vihdoinkin päättänyt, hankin Blackin, nimeän hahmoni Meifaksi ja aloitan tapojeni vastaisesti Tsutajalla, yleensä aloitan aina tulella. Sitten kun tulee Grey(?) niin valitsen Pokabun 8)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Loka 12, 2010 2:56

^ Minä en varmaan koko Black/Whitea aio hankkia. Jo liikaa poksuja ja jotenkin ei vaan jaksa kiinnostaa :/ Vanhoilla peleillä vielä mennään kun niissäkin on vielä paljon pelattavaa jäljellä ja ajattelin aloittaa Diamondin alusta mikäli saan Manaphyni siirrettyä Platinumiini.

Jahuu! Pääsin eilen viimein SoulSilverin Johton liigan läpi! Meillä kun hajosi pleikkari ja pleikkari ykkösen Spyrojen (ainoat pelit jotka jotenkuten enää toimivat) pelaaminen pitkästyttää pitemmän päälle, joten päätin viikonloppuna siirtyä pelaamaan DS:ää ja SS:ää pitemmän tauon jälkeen. Pokémoneja tarvitsi kouluttaa enää pari leveliä jokaista ja pääsinkin pian liigakuntoon. Vicotry Road oli liian helppo ja siellä oli liian vähän kouluttajia! Tosin kerrankin ei tarvinnut tuskailla kuinka se läpäistään >D
Itse liiga oli muuten helppo (pyrin aina jokaisen kouluttajan ympäristön perusteella päättelemään käytetyn Pokémon-tyypin) paitsi Karenin Umbreonin kanssa oli vähän ongelmia kun en muistanut mikä tyyppi on vahva pimeälle ja taistelupoksua ei ollut. Ja olin nimenyt oman hahmoni myös Kareniksi joten taistelin kaimaani vastaan : D Ja Lancen kanssa oli tosi paljon ongelmia! Jouduin yrittämään kahdesti ja ekalla kerralla en ollut tallentanut Karenin jälkeen joten jouduin pelaamaan hänetkin kahteen kertaan. Lancen Gyaradoksesta selvisin jotenkuten mutta Dragonitet olivat yhtä tuskaa! En vieläkään oikein ymmärrä miten voitin ne - onneksi Feraligatrillani oli Ice Fang-isku! Dragonairista ei pahemmin ollut iloa. Oli kiva päästä nyt Kantoon, tosin tutkailen vasta Vermilion Cityä. Tosi paljon kyllä muuttunut FireRedin/LeafGreenin ajoista, paikkaa ei meinaa edes tunnistaa samaksi.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Roll » Ke Loka 13, 2010 6:52

Japsiversion perusteella BW on aivan mahtava! :D Grafiikat on nannaa katseltavaa ja uudet hahmot kivoja (aww, Bell/Belle on suloinen). <3 Tässä tosiaan aloitettiin aivan "puhtaalta pöydältä", koska pelissä voi pyydystää vain ja ainostaan viitossukupolven pokemoneja~ Toki myöhemmin voi vaihtaa/siirtää muista DS-peleistä muitakin otuksia (varmaankin läpipeluun jälkeen) sekä Dream Worldista niitä voi napata.

Itse en tähän hätään muista, miltä tuo SoulSilverin Vermilion City näytti - en itse ainakaan ihmetellyt sitä, joten muistuttii varmaan paljon alkuperäisen Silverin Vermilionia, joka sekin oli kokenut muutoksia sitten Bluen aikojen. Meikäläisellä on lähes 200 pelituntia SS:ssä, ja kaikki mahdollinen on suunnilleen jo tehty, joten keskityn poksujen risteyttämiseen ja muuhun vapaaehtoiseen hupiin. C:
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Su Loka 17, 2010 5:55

Asiasta toiseen ja kolmanteen, Soul Silveriin ja Heart Goldiin voi tällä hetkellä ladata Wifi connectionin kautta Mew'n. *tökkii omaansa*

Miulla Black ja White aiheutti oksennusreaktion kun tutkin sitä enemmän. Uusista pokeista kiinnostaa ehkä 4 ja loput oli rumia kokkareita joita en kumminkaan nappaisi (paitsi ehkä siksi että pelkällä aloituspokella ei pitkälle pötkitä) Lisäksi olen loukkaantunut tulipokejen kämäsyydestä tässäKIN pelissä. *hmph* Luulen että olen vain saavuttanut sen vaiheen kun Pokemon ei enää kiinnosta :? No jaa, Soul Silver on ihan hyvä viimeinen pokepeli pelata.... ♥
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit