Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Kesä 12, 2010 3:44

Nyt Broken Sword kolmosta tietokoneella. Voi mummo tuota näppisliikkumista ja laatikkopuzzleja! Dialogi on onneksi hauskaa ja muutenkin tykkään tutkia pelin paikkoja kuten edellisissä 2D-osissakin.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Kesä 21, 2010 11:46

Aloittelin eilen illalla Legend of Zelda: Spirit Tracks -peliä, jonka ostin silloin halvalla Gigantista. Grafiikat ovat kyllä nätit ja juonikin on sinänsä mielenkiintoinen, joskin aika kliseinen. Mutta minulle se sopii, kiva saada kerrankin tällainen "vanhanaikainen" roolipeli sydämineen ja luolastoineen pelattavaksi ^^ Joskin evotan jälleen ja olen jumissa, mutta eiköhän tuo tuosta vielä johonkin etene. Junalla ajelu on tosi hauskaa kun voi katsella samalla ihastuttavia maisemia ja tuuttailla junan kellolla lehmiä pois tieltä 8D Tykkään kyllä ainakin näin aluksi, oikein hyvältä peliltä vaikuttaa.

Ja tämähän on postaukseni numbre 300! Yay!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Kesä 23, 2010 11:51

Pahis tuplapostaa.

Päätin pari päivää sitten yrittää päästä Magical Starsignissä eteenpäin, mutta en siltikään tajunnut kuinka jatketaan, vaikka muistin selvästi, että olin päätynyt kerran Cassialla taistelemaan jotakin pääpomovihollista vastaan, jolle olin hävinnyt. Nyt hortoilin ympäri planeettaa enkä keksinyt kuinka jatkaa. Netin läpipeluuopas avusti ystävällisesti tämän pikku jumituksen yli ja pääsin rökittämään... sitä vastusta (nimi unohtui ^^'). Siitä sitten tuliplaneetta Razenille Sorbetia jahtaamaan ja pelasin tuonkin paikan jo läpi, joskin tein comebackin planeetalle löytääkseni jonkun uuden raketinosan. Ja Sorbetkin liittyi joukkoihini mukaan. Starsign etenee toistaiseksi varsin mukavasti ja sitä on kiva pelata. Nyt vaan eteenpäin, urheat joukkoni!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Heinä 19, 2010 9:31

Kokeiltiin tuossa serkkujen kanssa siskon uusia pelejä. Wii Music oli ihan kiva vaikka en ole varmaan yhdessäkään muussa pelissä noin surkea. Wii Sports Resort ... Olin siinäkin surkea. Ei musta ole urheilijaksi tai muusikoksi. Mario & Sonic at the Olympic Winter Games ei myöskään ollut ihan mieleen - vaikka olikin kiva pelata Tailsilla, olen aina tykännyt siitä. Super Mario Galaxy 2 oli kiva. Myönnetään - olen siinäkin melko surkea, mutta silti se on kiva. Täytyy päästä tuota pelaamaan toistekin.

Sisko vienyt Wiin, joten pelaaminen jäänyt vähän ja uudet pelit tulee testailtua tämmöttis peräkkäin nopeaan. :lol:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Heinä 30, 2010 1:17

Kesä meni Mario-linjalla. Super Mario Galaxy 2 ja New Super Mario Bros Wii olivat hyvää wiihdykettä. Wii Sports Resorts oli myös tarjolla, mutta jostain syystä ei hirveesti huvittanu enempää ihteensä hikeennyttää sen kanssa. Huomasin kyl tykkääväni Frisbee Golfista.

Nyt on PSP saanu pitkästä aikaa jo 40 tunnin verran huomiota, kun hankin sille MGS Peace Walkerin, jonka fanitan taivaisiin. Abso-foocking-lutely PSP:n paras peli ja sijoittuu muutenkin korkealle top-listallani. Aijjuu, erästä Sunshine Islandsia peluutin myös. Ihana tunne, kun kaksi kolmesta lempipelisarjastani saa uuden osan, joka ei petä.

...ostin myös uuden puhelimen ja siitä löytyi Tetris, jota olen pelannut omituisen paljon. Olen kuitenkin ex-Tetris-addikti, joten pitäisi osata pysyä erossa niistä kirotuista palikoista. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Roll » Su Elo 01, 2010 11:49

Nyt on tullut pelailtua ihan hitosti Tales of Symphoniaa (en olekaan pelannut sitten kevään 2008~ Kunhan vetäisen tuon aivan pian enkuksi läpi, voisi jatkaa samaa linjaa ja pelailla pitkästä aikaa japaniksikin. Miten tuo vain voikin olla niin upea ja mahtava roolipeli? <3 Ja ITKETTÄVÄ. Minusta on tärkeää, että tarinan edetessä saa itkeä oikein urakalla, ja tuossa toden totta saa, niin on koskettavia hetkiä täynnä varsinkin loppua kohden. ;_____; Hahmot, maailma, grafiikka ja soundtrack ovat kaikki huippuluokkaa - rakastan tätä huomattavasti enemmän kuin jatko-osaa ToS: Knight of Ratatosk.

Toisena kesän peliprojektina on ollut Grandia (japaniversio) ja siinäpä toinen ajoittain hyvinkin koskettava roolipeli kera ikimuistoisten hahmojen~ Tätä on tullut tahkottua jostain vuodesta 2000 tai 2001 asti, ja vielä sen jaksaa kerran vuodessa vetää läpi.

Tätä en nyt aivan vastikään ole pelannut, mutta vuosien ja vuosien epäröinnin jälkeen aloitin muutama kuukausi sitten Breath of Fire - Dragon Quarterin, roolipeli tämäkin. BoF-sarjan pitkäaikaisena fanina olin hyvin epäluuloinen, kun tämä peli ilmestyi 2000-luvun alkupuolella, joten en koskaan ostanut sitä. Eräs kaveri sen sitten lahjoitti minulle maaliskuussa 2009, ja LOPULTA sain tässä joku aika sitten tuon aloitettua. Se on hyvin erilainen kuin edelliset sarjan osat, synkkä ja masentava. Lepäämismahdollisuutta ei ole, sillä koko pelissä ei ole ainoatakaan majataloa, eikä myöskään parannustaikoja ole olemassa - kyseessä on siis todellinen selviytymistaistelu, kun ainoa mahdollisuus parantaa hahmoja ovat rajalliset parannusesineet. Ihan kuin tässä ei jo olisi tarpeeksi, on tallennusmahdollisuuksia erittäin rajoitetusti, pelin alussa vain kymmenen (niitä saa kai muutaman lisää pelin edetessä). No enivei, se vaikeuksista. Tämä on kaikesta hurjuudestaan huolimatta hieno tekele, tosi intensiivinen, ja tarinan seuraaminen oli kerrassaan huimaa. Harmi, että jäin jumiin, ja nyt peli on vain istunut hyllyssä odottamassa, että intoudun taas. Ehkäpä vielä pian... C:

Sitten on vielä tämä yksi viime viikolla aloittelemani peli, rpg taas kyseessä. Tales of Vesperia. Näyttää hyvältä, kuulostaa hyvältä. Mitään kovin syvällistä en neljän pelitunnin jälkeen osaa sanoa, mutta odotan innolla, mitä tästä seuraa. En odota Symphonian kaltaista mestariteosta, mutta suht lupaavalta vaikuttaa kuitenkin.

...No tulipa nyt kerrankin lätistyä.
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Ti Elo 03, 2010 2:39

Roll... Oletko käynyt ryöväämässä peli hyllyni? Ainoa noista jota ei löydy on Tales of Vesperia ja Grandia on *kylmiä väreitä* Jenkkidubattu. Tosin, se on melko hyvin dubattu verrattuna ERÄISIIN ATELIER IRIKSIIN. Luojan kiitos niissä edes on vaihtoehtona vaihtaa japaniksi se puhe, helpotti huomattavasti pelaamista kun ei tarvinnut hampaita aina kirskutella kun the-päähenkilön-muija vikisi. Muistaakseni kakkosessa vain oli sellainen ikävä puoli että se aina pelaamisen lopetettua palautti äänet jenkkidubbeihin ja sitten en tietenkään koskaan muistanut sitä ja sitten... *matsi käynnistyy* "let's do this!" "Yeaaah we can win!" "Take that you monster!" "kyaah!" *korvat vuotavat verta ja Josie kuolee*

ja tuotah... Itse en ole oikeastaan pelannut mitään muuta kuin Simssiä nyt :\ Jotenkin kuumuus vie peli halutkin. Ja tarkoituksenani kun oli tahkota kaikki pelit joita en ole ehtinyt kesän aikana *fail* TOISAALTA koulu alkaa meikällä vasta syyskuussa joten kuukausi aikaa.... hurrr... *nappaa DS:n käteen ja alkaa tahkota -*vilkaisu peliin koneessa*- Pokemonia välittämättä siitä että kello on puoli neljä aamulla*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Elo 03, 2010 10:02

Roll kirjoitti:
Sitten on vielä tämä yksi viime viikolla aloittelemani peli, rpg taas kyseessä. Tales of Vesperia. Näyttää hyvältä, kuulostaa hyvältä. Mitään kovin syvällistä en neljän pelitunnin jälkeen osaa sanoa, mutta odotan innolla, mitä tästä seuraa. En odota Symphonian kaltaista mestariteosta, mutta suht lupaavalta vaikuttaa kuitenkin.
Kannattaa odottaa, nimittäin on mestariteos.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Roll » Ti Elo 03, 2010 12:41

@josie
On minullakin tuo enkkudubattu Grandia, varsin loistava sekin! :D Sen vain olen vetänyt tässä viimeisen kahdeksan vuoden aikana läpi niin monesti, että nyt oli pakko ottaa käsittelyyn japsiversio, jonka olen pelannut vain muutaman kerran.
Oikeastaan kaikissa mainitsemissani peleissä on oikein hyvät enkkudubit (BoF:ssa tosin on japsiäänet enkkuversiossakin), mutta jotenkin nuo alkuperäiset äänet silti houkuttaa enemmän. x) Niihin on vain niin kovin tottunut. Kunhan saan enkkuverso-ToS:n läpi aivan pian, taidanpa tosiaan aloittaa tuon japaniversionkin. Kauhee rpg-kuume ollut koko kesän.

@Nuutyasha
Jepjep, pelaan takuulla loppuun. :D Yksikään "Tales of" ei ole minua pettänyt (noh, en loppujen lopuksi ole kovin monta pelannut, mutta samapa se), ja uskon pitäväni tästäkin kovasti. Yuri, Estellise ja Repede on niin kivoja~ <3 Kimmoke tämän pelin aloittamiseen tuli siitä, kun käänsin Tales of Vesperia ~The First Strike~ -leffan suomeksi. C: En malta odottaa, että Ritakin tulee mukaan peliin! En silti usko tästä tulevan minulle yhtä suurta henkilökohtaista elämystä kuin Symphoniasta. Sitä peliä vain on niin vaikea ylittää.

Ja hoi, olenhan minäkin pelannut hullun lailla Pokemon SoulSilveriä, melkein 200 pelituntia takana. o_____o Poksujen risteyttäminen ja hyvän tiimin kouliminen on niin lystiä.
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Elo 03, 2010 1:29

Valvoin tässä pari päivää sitten puoli kahdeksaan asti kun pelasin Rudra no Hihouta n. 7 tuntia putkeen käymättä edes vessassa. Mahtava peli @v@ Ei ole suotta toisella sijalla lempipelilistassani.

Nyt on kyllä ihan tautinen RnH- kuume meneillään. Aion piirtää NÄÄÄÄIN *levittää käsiään* ison kasan fanarttia aiheesta~~
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Elo 03, 2010 6:52

^ ja ^^ ja ^^^ ja ^^^^ Jiiärpeegee junkies! :D Mistä tuli mieleeni, että Wiillehän piti olla se...jokin...Wiin nettiyhteyden kautta ladattava ohjelma, joka tekee Wiistä aluevapaan Gamecube-pelien suhteen. Miun USA- Baten Kaitos kakkonen on VIELÄKIN kesken, joten jos joku asiasta jotain tietävä haluaisi jakaa salaisuuden...?
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Elo 03, 2010 8:02

^Gecko OS perhäääps? Pari vuotta sitten aivan kaikki GC-pelit eivät toimineet, mutta päivityksiä on tullut hurjasti, jotenka eiköhän toimi. Jos kiinnostaa lähteä Wiitä häxäämään niin tästä on hyvä lähteä liikkeelle.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Elo 06, 2010 1:00

^ K-kiitti. En ole kyl ikinä kokeillu noita kotikeitoksia. :shock: "Yksikin virheaskel ja Wiisi kuolee!" :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Elo 24, 2010 1:00

Pelasin kuukauden/140 tuntia MGS Peace Walkeria. Verisuonet katkeilivat silmistä (oikeasti!) ja sormet vääntyilivät reumaattisiin asentoihin PSP:n pitelystä (ihan oikeasti...) Mutta...suoritin kaiken järkevän suoritettavan! Olenpa ylpeä itsestäni. :D

Sit nosebleedasin, kun palkintona oli tällainen vihonviimeinen treffimissio. Tiesin kyllä jo etukäteen, että MGS on homoin tuntemani pelisarja (...oikeasti, melkein joka osassa on ainakin kaksi todistettavasti biseksuaalia tärkeää hahmoa), mutta en silti ihan tuollaista uskaltanu odottaa. :'D Uhh...pelissä on kyllä K-15 merkki, mutta ei tuossa videossa sentäs mitään haitallista sisältöä pitäisi olla.

Seuraavaksi peluutukseen uusi Alone In The Dark! Pitää hyödyntää vanhempien uutta konetta niin kauan kuin vielä täällä lorvin.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Elo 24, 2010 2:52

Tuhosit juuri imageni Snakesta. Ei niin että olisin ikinä hirveämmin Metal Gearistä välittänyt, tai sarjaan sen tarkemmin perehtynyt, mutta Snake on cool ja olen joskus katsonut kun pikkuveljet sitä pelaavat :P Tuollaiset kohtaukset ovat rontit tietysti kiertäneet kaukaa, arvasivat varmaan että se saattaisi kiinnostaa XD *yaoifanityttö*

Viimeksi olen muuten pelannut Rune factory kakkosta. Airista tuli nuorella iällä kylän jakorasia ja neito on nyt "naimisissa" Leonelin, Royn, Seran & Serenan(??????) ja Orlandon kanssa. Polygamy kunniaan! En tiennytkään että voin tyttönä naida Seran ja Serenan =w=U (nyt odotan että ovatko Leann ja Cammykin "vapaata riistaa") Harmittaa kun en tiennyt että nuo KAIKKI voi "naida" ja valitsin ensin sen suosikkini eli Leonelin, jonka enkelin ääni sitten iloisesti tervehti kun käynnistin pelin seuraavan kerran. Nyt siinä sitten on Orlandon ääni joka elämäänsä kyllästyneenä julistaa että pelin nimi "Rune Factory 2" *sniff* tahdon Leonelin takaisin. Jumitan kun en saa tyhmää mammuttia listittyä. Viimeksi kokeilin nelkyt tasoisena, nyt olisi tarkoitus kokeilla että auttaako 10 tasoa mihinkään vai pitääkö alkaa harrastaa asevarustelua ja parannella ihanaa keihästäni jonka Jake antoi <3 (tiesin että Jake oli salaa rakastunut Kyleen ja nyt tahtoo auttaa tämän tytärtä *nyökyttelee niin kuin teoriassa olisi mukamas jotain järkeä*) Jos yhä häviän niin sitten tulen viettämään seuraavat miljoona tuntia hankkien erilaisia osia miekkoihin ja muihin työkaluihin kunnes saan jonkun supermiekan/keihään aikaiseksi >( Jos ei vielä sittenkään mene läpi alan itkeä.
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit