Pidin vähän taukoa ToTT:n pelaamisessa (lähinnä siksi, että sain Pokémon Blackin käsiini ja se tarina oli pakko pelata kiireellä loppuun - kiitos GameFreak kerrankin oikeasti mielenkiintoisesta Pokémon-pelin juonesta!) ja aloitin tuossa viikko sitten taas maanviljelyn kaksoiskaupungeissa. Kevät meni melko nopeasti ja nyt olen toisen kesän alussa. Kevään kolmannessa kokkauskilpailussa pormestareiden rakkausmittari viimein täyttyi ja tunneli valmistui kesän ensimmäisenä päivänä. Toisena päivänä kaikki kyläläiset juhlivat kyliensä yhdistymistä ja pääsin näkemään pelin lopputekstit jo tässä vaiheessa. Tulevatkohan ne vielä uudelleen häiden jälkeen? Tunneli nopeuttaa huomattavasti liikkumista kylästä toiseen eikä enää tarvitse olla ihan niin paniikissa kaikkien liikkeiden sulkemisaikojen ym. kanssa.
Kevään vietin Konohanassa mutta nyt kesäksi muutin takaisin Bluebelliin, jotta voin hankkia uuden rotuisia eläimiä ennen kuin muutan takaisin Konohanaan syksyksi. Silloin saan tehtyä siellä farmin laajennuksia ja talvella varmaan muutan takaisin Bluebelliin. Bluebellin tilallani viljelen pääasiassa soijapapuja Mikhailille (tosi hankala kaveri - sille ei oikeasti kelpaa melkein mikään!) ja Konohanan maatilalla kasvavat vihannekset sekä hedelmäpuut, joita sain kaksi kappaletta istutettua. Jostain syystä en ole nähnyt teepensasta vielä kertaakaan myynnissä mutta toivottavasti saisin senkin hankittua. Hankin myös ensimmäisen Suffolk-lampaani ja nimesin sen Fionaksi. Lehmiä paimentavaa koiraa en ole vieläkään saanut ostettua, koska mieluisan väristä ei ole näkynyt myynnissä vaikka ravaan niissä eläinkaupoissa joka päivä.
Pojista Cam ja Kana nousivat jo pinkille kukalle, Hiro ja Ash ovat keltaisella ja Ashilta näin jo kaikki eventitkin. Näin myös Mikhailin ensimmäisen eventin mutta nyt herra muutti kesäksi muualle, joten hänen lahjontaansa täytyy jatkaa syksyn tullessa. Pappi Nathan saapui myös kyläämme talvella (tämän unohdin kai mainita) ja olen lahjonut häntä French Toasteilla ja muilla herkuilla kasvattaakseni hänen kukkaansa, jotta saisin Alisan kaupunkiin. Vielä häntä ei ole näkynyt, pitää odottaa syksyyn jotta hän saapuu. Alisan jälkeen olenkin saanut kaikki kaupunkilaiset kasaan, jes. Wonderful Stoneja olen muuten löytänyt ihan sattumalta viisi ja metsästän kiivaasti kuudetta, jotta saisin ne viemästä turhaa tilaa varastossa. Kokkauskisojen voitosta on muuten herunut palkinnoksi uusia kärryjä ja olen kovin mieltynyt Shrine Cartiin, jota olen päivitellyt jo pari kertaa ja siihen mahtuu nyt jo melko paljon tavaraa.
Tässä vielä statistiikkaa kukista ja muista saavutuksista.
Kyläläiset6 kukkaa: Eileen, Cam, Kana
5k: Hiro, Ash, Laney, Cheryl, Reina, Howard, Rose, Gombe
4k: Enrique, Georgia, Rutger, Ina, Nathan, Sheng
3k: Jessica, Grady, Dirk, Ying, Ayame, Raul, Nori, Mako, Rahi
2k: Diego, Yun, Mikhail
1k: Oracle
EläimetKanat: Pearl 10♥, Chika 10♥, Honey 10♥, Rose 10♥
Lehmät: Berry 10♥, Molly 10♥
Lampaat: Fluffy 10♥, Flora 10♥, Fiona 0♥
Lemmikit: Akira 4♥, Salem 6♥, Adam 3♥
MuutRequest Level: Lv. 5 (Request Expert)
Kalat: Expert Fisherman
Ötökät: Supreme Critter Catcher
Kokkaus: Head Chef
Saa nähdä miten peli-innon käy nyt kun yliopisto on taas alkanut ja muuta. Sitä joko huomaa pelaavansa liikaa koulutyöhön nähden tai sitten peli jää pitkälti paitsioon