Tale of Two Towns-pelipäiväkirjat

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ma Loka 24, 2011 11:03

Ashin riiaus-aikoinani muistan lahjoneeni Hot Milkillä (milk+pot) :D

Nyt on talven viidestoista päivä ja oon kaavaillut lasta syntyväksi 22. päivänä. Siihen aikaan kun sattuu olemaan hirveästi kaikkia eventtejä sun muita (cooking festival, jonkun kyläläisen synttärit ja vuosipäivä) niin taitaa siirtyä 25. päivään. Sain tosiaan suurennettua navettaa maksimiin (16 eläintä) ja nyt omistan kaksi normaalia lehmää, kolme jersey-lehmää, neljä alpakkaa, kaksi tavallista ja viisi mustaa lammasta. Jotenkin toi eläinten hoitaminen joka aamu vie kaikki mehut, enkä muista milloin olisin viimeksi kasvattanut yhtikäs mitään farmilla.. .__. Lupaan ryhdistäytyä keväällä.

Toinen ongelma on että kanani on jatkuvasti kipeinä. Lääkkeeseen menee tosi paljon rahaa joka viikko, ja jos oikein ymmärsin niin syynä on ettei kissa jostain syystä vie kaikkia kanoja takaisin sisälle illalla, vaan ne jää ulos hytisemään. Koitin korjata tilannetta ostamalla toisen kissan, mutta vielä vaan jatkuu. Ärsyttää.. :/

Jos nyt vaan jaksaisin valvoa kunnes se lapsi syntyisi :3 Mulla on vaan aivan järkyttäviä nimiehdotuksia... En tiedä haluisinko enemmän tytön vai pojan, tyttö on kuin ilmetty Cherylin kaksoisolento... O_O'''

Kävin viemässä suklaata kaikille Bluebellin pojille ystävänpäivänä, Mikhail otti sen vastaan tosi kylmästi, ja on muutenkin jotenkin tosi jäykkä ._. Ash ja Cam oli lähinnä tosi vaivaantuneita, en tajunnut ihan kunnolla mitä ne sanoi, muuta kuin että mitä sä nyt tällasta, onko tää nyt ihan ok? XD
Okarumi
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Ti Loka 25, 2011 6:26

Snowi, eventit on kyllä, laiton ne Guideeni näkyviin niin että voit lunttia pelkät treffiajat ja paikat näkemättä itse eventtien kuvausta :3

Miulla oli pitkästä aikaa aikaa pelata. Pääsin "jopa" kevään 7 päivään eli eka kokkauskilpailu takana XD Väitän että matsi oli järjestetty koska ekalla kerralla voitti Konohana ja sitten latasin kun päätin kokeilla MAHTAVAN Herb Saladini mahiksia ja yhä edelleen Konohana voitti. Väitän että Pierre on vain salaa ihastunut siihen pieneen Konohalaistyttöön ja siksi antaa tämän joukkueen voittaa. Epäilyksiä lisäsi se maistelun yhteydessä ilmestynyt ♥ juuri ko. Hahmon ruuan kohdalla. Tch tch. PervoPierre.

Anyways: Viikko siis peliä takana ja lehmälläni Bessiellä on jo yksi sydän @_@ En käsitä alkuunkaan miten tässä olen onnistunut. Konohanan puolella en ole vielä ehtinyt juoksennella mutta ainakin Bluebellissä suunnistan jo ihan hyvin.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ti Loka 25, 2011 9:11

^ Heh, saman oon huomannut. Ja miksi Howardin, itse kahvilanpitäjän, ruuat ei ikinä yllä nuottia korkeammalle, kun taas Konohanan ravintolatantta vetelee täysiä sydämiä joka kisassa <_<''

Lapsi tosiaan pääsi syntymään ja tyttöhän siitä tuli :) Mulla oli niin rumia nimiehdotuksia, että kun Mikhail ehdotti nimeksi Noeru (Noel?), niin päätin ottaa sen. (Ehdotteliko puoliso vanhassa kunnon HMDS:ässäkin nimiä?)

Eventin mentyä ohi painoin kuitenkin tyhmänä powerin pois tallentamatta -.-'' Kun avasin seuraavan kerran, synnytys käynnistyi uudelleen, ja tällä kertaa tuli poika! Mikhailin nimiehdotus oli joku tosi mörkö joten keksin nimen itse.

Tuntuu että nyt farmilla olisi ihan tajuttavasti tehtävää ja muistettavaa joka päivä, etenkin nyt kun aloitin viljelyn, eikä enää jaksa pelata kuin about päivän kerrallaan koska siinäkin menee niin tuhottomasti aikaa XD
Okarumi

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Loka 28, 2011 4:25

Jeah, enpä ollut tajunnut tarjoilla Ashin maitoa lämmitettynä. Mokomakin lellipentu. :)

Olen edelleen jumissa talvessa. Oiskooo...11.päivä? Mietin kuumeisesti, mistä saisin ainekset jonkinlaiseen soppaan seuraavaa kilpailua varten.

Minuu on alkanut turhauttaa se, ettei pelissä saa edetä silleen "vapaasti" näiden työkalujen ja talopäivitysten suhteen. Nytkin olen niin rikas ja keräillyt sen verran paljon puuta ja kiveä varastoon, että melko varmasti voin suorittaa seuraavat isot requestit heti, kun ne vain ilmantuisivat taululle. Tuon takia peli-intokin vähän kärsii, kun näkyvissä ei ole mitään järkevää syytä rikastua. :(
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Marras 03, 2011 5:20

Tupla, mutta pakollinen välihuomio:

Onko Howardilla ja Eileenillä jotain juttua meneillään? O_o Vietin Starry Night Festivalin Camin + perheen kanssa, ja Eileen oli myös paikalla. Vähän ironista, kun etsin häntä ensin koko päivän ennen klo 8 Eileenin requestaaman kivimateriaalin kanssa. :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Marras 05, 2011 10:19

TEH. FINAL. ENTRY.

Katoin ensimmäistä kertaa 3DS:n laskurista peliin kuluttamaani aikaa ja havaitsin, että olen nyt pelannut Tale of the Two Townsia tasan minuutin enemmän kuin Grand Bazaaria(58 tuntia 29 minuuttia.) Ja kaikki tämä ensimmäisen vuoden aikana! Juoksentelin vuorilla enemmän kuin ymmärsinkään. :o

Kevään ensimmäinen kokkauskilpailu täytti pormestarien rakkausmittarin, joten olen periaatteessa nyt läpäissyt pelin sillä tavalla. Siksi lopetan tähän. Käytännössä pitäisi vielä odottaa Eileenin ilmoitusta tunnelinrakennushalukkuudesta, mutta daaaaamn, tuleeko se sitten vasta kaukaisen kesäkauden alussa? Ei ainakaan kahtena seuraavana päivänä mittarin täyttymisestä...

Oikeastaan tuo oli se vihonviimeinen juttu, minkä takia en jaksa tätä enää pelata. Miulle Harvest Moonit = rikastumisen ja sitä kautta saavutusten tavoittelua, ja tässä se tuntuu niin turhalta, kun peli kontrolloi rautaisella otteella, mitä rakennat tai päivität ja milloin. Sori, ToTT, kiva request-systeemi ja upeat DS-graffat/äänet ei pelasta, jos farmitekeminen ei inspaa. :( Mietinkin, että joudunko loppujen lopuksi rankittamaan tämän vielä Grand Bazaariakin alemmaksi. Siinä sentäs pelasin pitemmälle, kunnostin basaarin valmiiksi ja hankkiuduin naimisiin asti.

Aika jännää, etten tosiaan nähnyt pelin aikana yhtä ainutta sydänkohtausta vahingossa. D: Cam jäi kuitenkin oranssille kukalle, ja Ashilla niitä on kolme (en muista väriä :'D)

Ehkä Sunshine pilasi HM-fanitukseni silleen, kun tuntuu ettei mikään uusi HM ole sitä enää ylittämässä. Vai onko nää uusimmat osat oikeasti "tyhmentyneet" ja helpottuneet NÄIN paljon? O_o Miulla on hirvittävä aavistus, että se johtuu ehkä siitä, että pelisarjaa on nyt suunnattu enemmän tyttöpelaajille, nyt kun pelikaseteilla on molemmat sukupuoliversiotkin samassa. ;_; "No ei ne kuitenkaan osaa pelata, helpotetaan peliä ja piirretään niille söpöjä hahmoja!"

Voi kun seuraavassa HM:ssä olisi edes kunnollinen ruudukkopelto. ;_;
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Heinä 18, 2012 7:20

Olen omistanut ToTT:n kohta vuoden verran mutta vasta nyt sain tarpeeksi inspistä alkaa pelata sitä kunnolla (kaapissa tosin odottaa läjä muitakin pelejä mutta ei nyt puhuta niistä ^^'). Joskus alkukeväällä pelasin peliä pari päivää eteenpäin mutten oikein päässyt siihen kiinni joten nyt vasta aloitin kunnolla tahkoamaan tietäni läpi uusien farmihaasteiden.

Farmarin nimesin Noraksi ja kyllä ärsytti kun Konohanasta löytyikin Nori-niminen neitokainen :P Farmin nimi Daisy Farm ja valitsin asuinpaikaksi Bluebellin koska eläimet on tuitui. Tällä hetkellä olen menossa ensimmäisen kevään puolessa välissä ja pikku hiljaa rutiini alkaa löytyä. Vuorilla suunnistaminen on vieläkin pikkuisen hakusessa ja ilmeisesti siellä ei vielä edes pääse ihan joka kolkkaan mutta olen keräillyt kaikenlaista myytävää ja alkanut lahjoa kyläläisiä aktiivisesti. Puolisovaihtoehdot tuntuvat jotenkin tosi tylsiltä :/ Tällä hetkellä olen eniten ihastunut Camiin, joka näyttää perinteiseltä herra Epäsosiaaliselta mutta onkin iloinen kukkakauppias. Wut? Melkein olisi pitänyt aloittaa peli poikahahmolla ja naida Oracle, muutkin tyttöhahmot ovat kyllä tosi sööttejä.

Elukoita olen ehtinyt hankkimaan jo neljä, kaksi kanaa, lehmän ja lampaan. Lisäksi minulla on valkoinen poni jonka nimeä en edes muista :D Tässä pelissä on muutenkin jotenkin tosi puutteellinen tilastointi - kaipaan listaa kyläläisistä ja tykkäysmittareista! Ne tylsät kukat ei ole yhtään sama asia. Lisää elukoita aion hankkia kesällä. Lisäksi pitäisi selvittää sen ihme kärryn päivittelyt sun muut. En ole käyttänyt koko kärryä vielä mihinkään enkä oikein kyllä muistakaan mihin sitä kuului käyttää... ihan kätevä se kai on mukana kulkevana varastona mutta kun hahmolla on aika isot taskut tässä pelissä niin käyttötarvetta ei ole vielä tullut.

Requestejen tekeminen on hauskaa ja kiva että ominaisuus on otettu näihin perus-HM:iinkin eikä jätetty vain Rune Factoryitä pelaavien iloksi. Ärsyttää kyllä kun tässä alussa neuvotaan hirveästi, aikaisemmissa HM:issä sai tyyliin ekana päivänä työkalut ja turnipsipussin mutta nyt ohjeita ja tutoriaaleja on riittänyt. Ensimmäinen kokkauskisa ratkesi Konohanalle ja toinen Bluebellille, Pierrekin esiintyi kerrankin edukseen. Liekö tämä uusi tyyli vaikuttanut hänen aikuismaisempaan olemukseensa - IoH:ssa kun oli se lapsekas tyyli mikä teki kaikista aika nuoren näköisiä.

Kohta takaisin pelin pariin kunhan olen ensiksi selvittänyt muutamia juttuja Fogusta :P
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Heinä 19, 2012 11:18

Jees, pitkästä aikaa joku kirjoittelee pelipäiväkirjaa. 8) Kärryt, hmm, kärryt... niistä alkoi olla itelleni apua siinä vaiheessa, kun naapurikylän asukit kävivät vaativimmiksi requestiensa kanssa. Ettei tarvinnut hakea tavaroita kotoa asti. Plus, muistelen, että pilaantuvat tavarat pysyvät kärryissä tuoreempina.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Heinä 29, 2012 3:54

Ensimmäinen syksy koitti aivan äskettäin kaksoiskaupungeissa ja toi heti mukanaan uudet, hankalat requestit :/ Pääsin ihan kesän lopussa request-tasolle kolme ja nyt tulleet uudet requestit ja isommat tehtävät ovat jo aika hankalia. Tarvitsen Norin ja Ashin requesteihin yhteensä 7 villaa ja minulla on yksi lammas. Jotenkin tuntuu että kello jää nyt hankkimatta mutta toisaalta en ole koskaan tarvinnut sitä. Tarkoitus oli pistää lammas odottamaan vauvaa nyt syksyn alussa mutta en nyt voikaan koska nuo tehtävät. Pitää hankkia toinen lammas talvella.

Tarkoitukseni oli muuttaa Konohanaan kevään lopussa mutten voinut muuttaa, koska kaupungintalo oli kiinni juuri 30. päivä enkä näin ollen ehtinyt tehdä koko muuttoa. No, ajattelin sitten että muutan kesän lopussa. Vielä mitä - kesän loppuun osui kokkauskisa ja sen jälkeen kaksi päivää satoi koko ajan eli en vieläkään voinut muuttaa! Näin ollen aion asua koko ensimmäisen vuoden Bluebellissä ja muutan Konohanaan vasta toisena keväänä. Pihkura!

Kokkauskisoissa Konohana voitti tosi monta kertaa peräkkäin mutta kaksi viimeisintä menivät Bluebellille. Aikaisempi Konohanan voittoputki selittyy oman kyläni sankareilla, jotka osallistuivat kisaan Failed Disheillä -.- Pormestareilla on muistaakseni neljä sydäntä ja ensimmäinen tunnelin korjaus on nyt tehty. Maatilalleni hankin kesällä mehiläistarhan ja olen myös saanut uusia työkaluja. Sheng myös juuri päivitti kastelukannuni. Kesällä sain viljeltyä ihan hyvin kaikenlaista farmini pihalla ja viljelyala riittää ihan hyvin toistaiseksi. Konohanan peltoaloja tarvitsen enemmän vasta hedelmäpuiden tullessa - näin arvelen ma.

Farmillani asustaa tätä nykyä jo kaksi lehmää, Berry ja edellisen lapsi Molly, Fluffy-lammas, Salem-kissa (Sabrina Teininoita anyone?), Akira-lammaskoira, Lumi-poni sekä Pearl- ja Chika-kanat joista edellinen on juuri raskaana. Fluffyn ajattelin pistää paksuksi nyt syksyllä kuten jo kerroinkin mutta aie jää talveen :( Tylsät villarequestit - mutta toisaalta, saanpahan ainakin uusia vaatteita.

Pojista Camilla ja Kanalla on jo sininen kukka, muut ovat lilalla. Tapasin kesällä Dirkin ja hänelläkin on jo kaksi kukkaa. Olen ollut kaikkien kanssa jo aika monesti treffeillä ja olen nähnyt kaikkien ensimmäiset sydänkohtaukset. Aika tylsiä olivat :/ Toivottavasti parempia eventejä on tulossa jatkossa. Treffit ovat ihan hauskoja mielestäni. Aluksi en yhtään tajunnut miten sydänkohtaukset toimivat, pyörin jossain kukkakedolla monta tuntia ja ihmettelin miksei Camin eventti aukea :D Onneksi Fogu pelasti tällä(kin) kertaa. Mikhailia en ole vielä saanut mutta kohta hänkin kait saapuu. Muista kyläläisistä Rosella, Laneylla ja Eileenillä on kolme kukkaa, lopuilla kaksi paitsi Rahilla, Yunilla, Ayamella, Gradylla ja Diegolla on yksi kukka.

Tämmöistä tällä kertaa. Seuraavaksi saalistan Camin ja Kanan siniset eventit auki! :)
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Elo 03, 2012 9:58

Talvi saapui kaksoiskaupunkeihin raikkaan syyskauden jälkeen. Syksyn kohokohta oli viulisti Mikhailin saapuminen kylääni ja aloin heti lahjoa herraa kaikenlaisella randomilla - minä kun en vielä omista oikein mitään mistä hän erityisesti pitäisi. Mikhailin kukka näin ollen on vielä ensimmäisellä tasolla mutta muiden poikien suhteen näyttää hyvältä! Kana ja Cam ovat jo vihreällä, Hiro ja Ash sinisellä ja Dirkillä on kaksi kukkaa. Olen avannut kaikkien edellämainittujen paitsi Hiron eventit siniseen saakka ja nyt odottelen seuraavaa tapahtumatonta perjantaita jotta pääsen näkemään seuraavat sydänkohtaukset :3 Ashin toisessa eventissä oli jo draaman aineksia kun mukavan juttutuokion jälkeen surullinen Cheryl ilmaantui ruudun alalaitaan :P Siskokompleksin käsittely ilmeisesti jatkuu seuraavissa Ashin sydänkohtauksissa.

Kokkauskisojen voitot menivät yhtä lukuun ottamatta Bluebellin nimiin ja pormestarien tykkäysmittari lähestyy täyttä kovaa vauhtia. Musiikkijuhla herätti nostalgisia tuntemuksia Mikhailin soittaessa aikaisempien HM-pelien säveliä. Joku syysbiisi oli ohjelmistossa tällä kertaa, en vaan muista sen nimeä. Eläinfestivaalissa lampaani Fluffy saavutti voiton muiden yrittäjien nenän edestä ja tuottaa nyt satunnaisesti Great Woolia - oiva lisätienesti silloin tällöin. Täytyy tosin sanoa että se rakennusrequest per vuodenaika - systeemi on ihan hanurista, nytkin Eileen tyrkyttää pelkkää tunnelin laajentamista enkä tiedä milloin pääsen laajentamaan navettaa lisäeläinten tuloa varten. Kohta kun on jo kevät ja uudet rodut tulevat myyntiin :/ Ehkä silloin sitten.

Rahaa oli vielä joku aika sitten yli 100000 G mutta tuosta melkein puolet hupeni kuokan päivitykseen ja Norin uuteen vaaterequestiin. En tykännyt juurikaan casual-asusta jonka sain mutta ehkä joltain pojalta irtoaa siitä pisteitä. Seuraavaksi keräilen villaa Ashin kellorequestiin ja kohta täytyy tuo Eileenin tunnelitehtävä myöskin suorittaa. Materiaalit löytyy mutta rahaa täytyy vähän kerätä ennen sitä. Talvella kun ei muutenkaan juuri tienaa vaikka tässä pelissä onneksi pystyy viljelemään myös talvella kuten Rune Factoryssakin. Vähän jo hirvittää se kaamea miljoonan G:n vaatimus jotta pääsen naimisiin, mistähän kummasta saan ne rahat revittyä kun ekana vuonna tulen tuottamaan jonkun vähän yli 100000 G...

Aion muuttaa Konohanaan ehkä seuraavan vuoden kesällä, keväällä kun tulevat ne uudet elukat joita haluaisin haalia suojiini ennen muuttoa. Pamautin lampaani paksuksi suunnitelmieni mukaan joten omistan nyt 2 lammasta, 2 lehmää ja 3 kanaa. Neljännen kanan hankin nyt talvella ja lisäksi vaihdoin Lumi-ponini mustaan Throughbred-hevoseen Sergioon. Nimen keksin siitä, kun katsoin pelaamisen ohessa Espanja-Australia korismatsia ja Espanjan valmentajana oli joku Sergio :D Lisäksi hankin myös pöllön, Adamin. Nimetty Owl Cityn eli Adam Youngin mukaan :lol:

Vielä vähän statistiikkaa:

Kyläläiset
4 kukkaa: Howard, Laney, Eileen, Rose, Cam, Kana
3 kukkaa: Ash, Cheryl, Enrique, Rutger, Hiro, Reina, Gombe, Sheng
2 kukkaa: Jessica, Grady, Georgia, Diego, Dirk, Ina, Rahi, Ying, Mako, Nori, Ayame, Raul
1 kukka: Yun, Mikhail

Elukat:
Kanat: Pearl 10 sydäntä, Chika 10s, Honey 7s
Lehmät: Berry 10s, Molly 10s
Lampaat: Fluffy 10s, Flora 6s
Lemmikit: Salem 3s, Akira 2s, Adam 0s

Talven läpitaivaltaminen jatkukoon. HM:ien talvet ovat muuttuneet hypertylsiksi nyt kun kaivokset on poistettu lähes joka pelistä :evil:
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Elo 10, 2012 8:07

Talvi kului loppujen lopuksi melko nopeasti ja kolmasosa toisesta keväästä on nyt takana. Muutin talven lopussa Konohanaan, mikä oli siinä mielessä virheliike että nyt en voi ostaa uusia eläinrotuja koska navettaan/kanalaan ei mahdu ja tietysti ihmiset requestaavat Good Wooleja ja muita tuotteita joita en voi saada :/ Saa nyt nähdä muutanko kesäksi taas Bluebelliin vai vasta syksyn tullessa. Konohanan tila on kuitenkin muuten ihan kiva VAIKKA en saakkaan peltotilaa laajennettua kuin vasta joskus monen vuodenajan päästä - syynä sänky- ja tunnelirequestit mitkä nielaisevat tilojen parantelurequestit mennessään :evil: En ehtinyt tehdä Bluebelliin muuta kuin yhden mehiläispesän ja sen jälkeen on ollut pakko rakentaa tunnelia -.- Jopa GrB:ssa rakennuksia sai muokattua nopeammin vaikka sekin tuntui hitaalta! Tästä uudistuksesta en kyllä tykkää yhtään.

Uusia eläimiä en hankkinut ja viljelin talvella lähinnä soijapapuja ja muita viljoja. En tiennyt, että talvella ei voi enää kuokkia uusia peltotilkkuja ja suurimmalle osalle jäljelle jääneestä olin istuttanut soijapapuja ja buckwheateja joten jäljelle jäi vain pikkuruinen penkki daikoneille ja kukkasille. Kyllä ärsytti taas kerran! Talvitulot jäivät vähän alhaiseksi mutta onneksi luonnosta löytyi kaikenlaista, mitään isompaa ei tarvinnut hankkia ja kyläläisten requesteja tuli jonkin verran suoriteltua. Uudet B-tason requestit ovat kyllä aika mielenkiintoisia - tyypit pyytävät tyyliin mansikoita joita voi saada vasta 3. vuoden keväällä? Mielenkiintoista... -.-

Kyläläisille olen saanut uusia kukkasia ja olen myös avannut poikien sydänkohtauksia monin kappalein. Camilta ja Kanalta olen nyt nähnyt kaikki eventit ja molemmat ovat keltaisella kukalla, Hiro ja Ash vihreällä ja olen nähnyt molempien eventit tuohon väriin asti. Dirkillä on kolme kukkaa ja Mikhaililla yksi. Sitä on tosi hankala miellyttää ja soijapavut eivät varmaan edes ehdi kasvaa kun tyyppi jo poistuu kaupungista. Syy Mikhailin(kin) lahjontaan on se, etten osaa yhtään valita aviomestä ja haluan tutustua tyyppiin paremmin sydänkohtausten kautta jotta pystyisin valitsemaan tulevan siippani. Hiroa ja Dirkiä en tosin aio ottaa ainakaan. Lisäksi sain Oraclen avattua ja tyyppi ilmaantui asumaan vuorille. Sen talo on kyllä mahtavin ikinä! Välillä en meinaa erottaa koko Oraclea sen vaaleanpunaisen tähtikangasripustuksen seasta :D

Pojat ovat myös alkaneet kerryttää mustasukkaisuuspisteitä aika kovalla vauhdilla :D Eka Kanan mustasukkaisuuspisteiden täyttyminen tuli jouluna ja ajattelin ensin että Kana suuttui siitä, että juhlin joulua Camin enkä hänen kanssaan ja olin jo ihan pahoillani hänen puolestaan :'D Sitten muistin lukeneeni joskus Fogusta mustasukkaisuuspisteistä ja selvisi, että kyse oli kuin olikin niistä. Vähän huvitti oma harmitukseni Kanan puolesta mutta olihan se aika nyyh kun tyyppi sanoi ettei halua puhua minulle : ( Nyt jätkät ovat mustasukkaisia harva se päivä mutta onneksi pelihahmon pahoittelu palauttaa heidät taas iloisiksi.

Tällaista tällä kertaa. Ensi kerralla ollaan varmaan jo kesäkaudella ja uusien haasteiden äärellä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Elo 12, 2012 1:45

Jeah. Varaudu siihen, että mitä pitemmälle pelaat, sitä rasittavammalta rakennusten parantelun sitominen vuodenajan alun request-kiintiöihin alkaa tuntua. Miljoonia rahaa, vaan ei viikkokausiin mitään, mihin sen käyttää. >.< Eikä farmin muukaan kehitys etene silloin mihinkään. En... en uskalla edes ottaa selville, onko tämä typerä järjestely säilytetty vielä Land of Originsissa, koska haluan odottaa sitä peliä positiivisilla fiiliksillä. X_x

Lol, en tiennytkään, että pelissä on tuollaisia mustasukkaisuuspisteitä. :lol: Vissiin kukaan ei ehtinyt kiinnostua farmaristani niin tosissaan.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Okarumi » Su Elo 12, 2012 4:41

Snowdance kirjoitti:Jeah. Varaudu siihen, että mitä pitemmälle pelaat, sitä rasittavammalta rakennusten parantelun sitominen vuodenajan alun request-kiintiöihin alkaa tuntua. Miljoonia rahaa, vaan ei viikkokausiin mitään, mihin sen käyttää. >.< Eikä farmin muukaan kehitys etene silloin mihinkään. En... en uskalla edes ottaa selville, onko tämä typerä järjestely säilytetty vielä Land of Originsissa, koska haluan odottaa sitä peliä positiivisilla fiiliksillä. X_x

^ TÄMÄ.

Multa ToTT jäi jo monta kuukautta sitten hyllyn nurkkaan. Menossa on muistaakseni viidennen vuoden syksy, mutta pelin puuduttavan hidas eteneminen vie kaiken innon. Kaupunkien yhdistämisen jälkeen ainakin multa meni mehut enkä jaksanut jäädä seuraamaan edes lapsen seuraavaan kasvuvaiheeseen asti. Jos uuden rakentamiselle ei olisi asetettu kuukausiaikataulua, peli olisi pysynyt mielenkiintoisena niiiiin paljon pitempään. Olisin halunnut avata kuuman lähteen ja kaivoksen mutta siihen olisi vaadittu täydelliseksi rakennettu maatila
--> vuosien odotus

Mun tietojeni mukaan Land of Originissa rakentaminen on taas palautettu ihan normaaliksi, eli saa rakentaa milloin huvittaa :)
Okarumi

ViestiKirjoittaja Demmi » La Syys 08, 2012 1:43

Pidin vähän taukoa ToTT:n pelaamisessa (lähinnä siksi, että sain Pokémon Blackin käsiini ja se tarina oli pakko pelata kiireellä loppuun - kiitos GameFreak kerrankin oikeasti mielenkiintoisesta Pokémon-pelin juonesta!) ja aloitin tuossa viikko sitten taas maanviljelyn kaksoiskaupungeissa. Kevät meni melko nopeasti ja nyt olen toisen kesän alussa. Kevään kolmannessa kokkauskilpailussa pormestareiden rakkausmittari viimein täyttyi ja tunneli valmistui kesän ensimmäisenä päivänä. Toisena päivänä kaikki kyläläiset juhlivat kyliensä yhdistymistä ja pääsin näkemään pelin lopputekstit jo tässä vaiheessa. Tulevatkohan ne vielä uudelleen häiden jälkeen? Tunneli nopeuttaa huomattavasti liikkumista kylästä toiseen eikä enää tarvitse olla ihan niin paniikissa kaikkien liikkeiden sulkemisaikojen ym. kanssa.

Kevään vietin Konohanassa mutta nyt kesäksi muutin takaisin Bluebelliin, jotta voin hankkia uuden rotuisia eläimiä ennen kuin muutan takaisin Konohanaan syksyksi. Silloin saan tehtyä siellä farmin laajennuksia ja talvella varmaan muutan takaisin Bluebelliin. Bluebellin tilallani viljelen pääasiassa soijapapuja Mikhailille (tosi hankala kaveri - sille ei oikeasti kelpaa melkein mikään!) ja Konohanan maatilalla kasvavat vihannekset sekä hedelmäpuut, joita sain kaksi kappaletta istutettua. Jostain syystä en ole nähnyt teepensasta vielä kertaakaan myynnissä mutta toivottavasti saisin senkin hankittua. Hankin myös ensimmäisen Suffolk-lampaani ja nimesin sen Fionaksi. Lehmiä paimentavaa koiraa en ole vieläkään saanut ostettua, koska mieluisan väristä ei ole näkynyt myynnissä vaikka ravaan niissä eläinkaupoissa joka päivä.

Pojista Cam ja Kana nousivat jo pinkille kukalle, Hiro ja Ash ovat keltaisella ja Ashilta näin jo kaikki eventitkin. Näin myös Mikhailin ensimmäisen eventin mutta nyt herra muutti kesäksi muualle, joten hänen lahjontaansa täytyy jatkaa syksyn tullessa. Pappi Nathan saapui myös kyläämme talvella (tämän unohdin kai mainita) ja olen lahjonut häntä French Toasteilla ja muilla herkuilla kasvattaakseni hänen kukkaansa, jotta saisin Alisan kaupunkiin. Vielä häntä ei ole näkynyt, pitää odottaa syksyyn jotta hän saapuu. Alisan jälkeen olenkin saanut kaikki kaupunkilaiset kasaan, jes. Wonderful Stoneja olen muuten löytänyt ihan sattumalta viisi ja metsästän kiivaasti kuudetta, jotta saisin ne viemästä turhaa tilaa varastossa. Kokkauskisojen voitosta on muuten herunut palkinnoksi uusia kärryjä ja olen kovin mieltynyt Shrine Cartiin, jota olen päivitellyt jo pari kertaa ja siihen mahtuu nyt jo melko paljon tavaraa.

Tässä vielä statistiikkaa kukista ja muista saavutuksista.

Kyläläiset
6 kukkaa: Eileen, Cam, Kana
5k: Hiro, Ash, Laney, Cheryl, Reina, Howard, Rose, Gombe
4k: Enrique, Georgia, Rutger, Ina, Nathan, Sheng
3k: Jessica, Grady, Dirk, Ying, Ayame, Raul, Nori, Mako, Rahi
2k: Diego, Yun, Mikhail
1k: Oracle

Eläimet
Kanat: Pearl 10♥, Chika 10♥, Honey 10♥, Rose 10♥
Lehmät: Berry 10♥, Molly 10♥
Lampaat: Fluffy 10♥, Flora 10♥, Fiona 0♥
Lemmikit: Akira 4♥, Salem 6♥, Adam 3♥

Muut
Request Level: Lv. 5 (Request Expert)
Kalat: Expert Fisherman
Ötökät: Supreme Critter Catcher
Kokkaus: Head Chef

Saa nähdä miten peli-innon käy nyt kun yliopisto on taas alkanut ja muuta. Sitä joko huomaa pelaavansa liikaa koulutyöhön nähden tai sitten peli jää pitkälti paitsioon :P
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Syys 09, 2012 1:34

Pitääpä hankkia Black tai White. D: *onhirmuisissapokémonbluekickseissä*

Hyvin todennäköisesti saat uudet lopputekstit. Ainakin Sunshinessa ne tulivat sekä häiden että päätavoitteen eli kaikkien Sun Stonejen löytymisen jälkeen. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit