^ Ilahduin siitä mihin suuntaan pelin 3d grafiikka on mennyt Sun/Moon versiossa, aiemmat 3d versiot pokemonista on oikeastaan aika rumia joten olen iloinen että se osa pelistä näyttää nyt paremmalta. Starttereista tykkään siitä kasvi pöllöstä ja tuli kissasta, sen kissan ilme on mitä mainioin ja pöllöt nyt vaan on pöllöjä, ei niitä voi kuin rakastaa ♥
Aloin muuten pohtimaan aloituspokejani, ekan pelin olen muistaakseni mennyt läpi kaikilla kolmella enkä osaa nimetä suosikkiani, Silver/Gold vaiheessa valitsin ensimmäisellä kierroksella Chikoritan mutta Totodile on oikeastaan lempparini niistä. Ruby/Sapphiressa valitsin Torchicin ja valitsen sen luultavasti aina, rakastan Torchicia :D Diamond/Pearlissä valitsin taasen Piplupin koska pingviini! Black/White kausi meni minulta kokonaan ohi enkä oikeasti osaa sanoa että minkä sen pelin aloittajista ottaisin, luultavasti Tepigin tai Osshawotin. Niin ja X/Y versiossa tietysti otin sen ainoan ketun eli Fennekinin. Minusta se sen vika muoto on ihan söpö, toka vähän outo. Olen ilmeisesti kasvi aloittajia kohtaan lajityyppirasisti koska sen olen valinnut tasan kerran ja silloinkin pidin toisesta aloittajasta enemmän.

Ehkäpä Sun/Moon versiossa pitäisi sitten ottaa se kasvipoke kerrankin. Mistä sitten herää taas kysymys että mikä viehtymys minulla on lintu starttereihin? Torchic, Piplup ja sitten vielä jatkoksi öööh *lunttaa nimen serebiistä* Rowlet, taitavat myös olla ainoat lintu aloituspoket?
Onko kellään muulla mitään suosikkilaji tyyppejä tai mitään? *utelias* :3