Pokémon-pelisarja

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Tammi 09, 2013 12:37

VULPIX! :D <3 <3 <3

Miunkin lempimonini ehdottomasti. Kokeilin kesällä Bluessa voittaa eliittiliigan pelkällä Vulpixillani (LVL84), mutta kun se Gyarados... gah... ehkä vielä joskus.

Juu, ihastuin itekin Fennekiniin. Kuten näköjään suurin osa nettireviirini populaatiosta myös teki. :D

Aiheeseen hiukan liittyen: http://naurunappula.com/1024731/kohdeyleiso.jpg
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Tammi 09, 2013 5:12

Huomasin itse äskettäin tuon uutisen uusista peleistä ja olin vähän että ääh :/ En olisi halunnut vielä uutta generaatiota vaan yhteispelin Blackista ja Whitesta ja Ruby & Sapphire remaken! Mutta ei... pöh. En tiedä jaksanko enää innostua 6. generaatiosta, julkaistut poksut näyttävät ja vaikuttavat vanhan kierrätykseltä ja 3D-grafiikka aika oudolta. Mutta toisaalta tuo peli näyttää myös mielenkiintoiselta, eli saattaahan sitä tulla kokeiltua sitten kun se joskus tulee tänne Eurooppaan. Aluksi voisin kuitenkin hankkia Black/White kakkosen, suhtauduin ekaan osaan skeptisesti mutta tykkäsinkin siitä joten toisella osalla olisi hauska jatkaa. Sovittiin jo poikaystävän kanssa, että minä hankin White 2:n ja hän Black 2:n, ekat pelit menivät meillä juuri toisinpäin :D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 10, 2013 9:15

Mie lähinnä pudistelen päätäni pohtien että ihanko oikeasti päädyn ostamaan 3DS:n Pokemonin takia, koska siis mitään toivoa Harvest Moonin ilmestymisestä vielä piiiiitkään aikaan ei ole mutta nyt olisi edes poksu joka kiinnostaa vähän. Ja myönnän että itse en edes viitos generaatiota ole pelannut, siinä pelissä vain syystä tai toisesta ei mikään napannut, tätä voisi kokeilla jo vaikkapa grafiikka uudistusten takia. Lisäisivät nyt tähänkin hahmon luonnin niin kaikki olisi heti 50% coolimpaa siinäkin XD Ja itse asiassa jos ne 2D spritet jää pois niin 3d hahmojahan on helppo animoida heilumaan ja värit jne on pelkkiä overlayta joten ne nyt ei vaadi erikseen säätöjä... *toiveikas*

... Katsoiko kukaan muuten sitä videota? Pojulla oli rullaluistimet :D
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » To Tammi 10, 2013 11:15

Täytyy varmaan joskus antautua hankkimaan se 3DS kun kerta 6gen on julkistettu sille :D Fennekin on kyllä ihana, Chespinkin on ihan jees mutta Froakie... öh.. En pääse yli x|

Mutta jos 6gen uutisoitiin jo nyt niin mitä käy Rubyn ja Sapphiren remakeille? :O Black ja White on niin täynnä vihjeitä niistä että eihän ne nyt voi jättää niitä tekemättä! Shoal Shell, Shoal Salt ja Flutet on aika lailla vailla funktiota BW:ssä ja Dive Balliinkin on palautettu alkuperäinen funktio, eli se että saa napattua mörköjä helpommin veden alla. Mutta eihän BW:ssä edes ole vedenalaisia pokemoneja :| ääääääääääääääääääääääää
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Tammi 11, 2013 4:50

Etsura kirjoitti:Mutta jos 6gen uutisoitiin jo nyt niin mitä käy Rubyn ja Sapphiren remakeille?

Ehkä ne julkaistaan myöhemmin myös uusilla grafiikoilla 3DS:lle? Odottelen itsekin niitä huomattavasti enemmän kuin uusia generaatioita, Pokémon Emerald kun on se itselle ehkä läheisin poksupeli (itse asiassa aloitin siinä eilen uuden tallennuksen :lol: Oih, mikä nostalgia!) ja olisi kiva saada se peluutukseen kaikilla uusilla hienouksilla mitä 4. ja 5. generaatio poksupeleihin toivat mukanaan. Mutta eletään siinä toivossa että ne tosiaan julkaistaisi myöhemmin vaikka sitten 6. generaation tyyliin. Voisivatpa ainakin näyttää melko erilaisilta kuin jos ne tehtäisiin vain DS:lle.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Touko 30, 2013 1:07

Snowdance kirjoitti:VULPIX! :D <3 <3 <3

Miunkin lempimonini ehdottomasti. Kokeilin kesällä Bluessa voittaa eliittiliigan pelkällä Vulpixillani (LVL84), mutta kun se Gyarados... gah... ehkä vielä joskus.

Tämä onnistui nyt. :3 Muistaakseni LVL95 Vulpixilla kaatui koko E4+1. Gyaradosien Hydro Pumpit oli ainoat murheenkryynit.

Sitten tuhosin kylmästi saven ja aloitin Nuzlocke Challengen. 8) (Nuzlocke pähkinänkuoressa, jso joku ei tiedä: pyörtyneet Pokémonit "kuolevat" lopullisesti ja uusiksi poksuiksi saa napata/yrittää napata vain joka alueelta (Routet, luolat ym.) ensimmäisen vastaantulevan.)

Mt. Moon meinasi olla katastrofi. Menetin puolet tiimistäni. ,_, Tällä hetkellä Lt.Surgen päihittämisen jälkeen pyyhkii hyvin. Ivysaur ja etenkin Wigglytuff on melkein murhaavan tehokkaita, plus sitten levuttamisen alla Meowth, Magikarp ja Sandshrew.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Loka 12, 2013 8:25

Päätyikö kukaan muu ostamaan X/Y pokemonia näin btw? Itsellä on Y kovassa pelityksessä juuri nyt, luulin että olen käymässä nukkumaan noin kuudelta aamulla mutta kun vilkaisin kelloa niin se olikin jo kymmenen. Mitä helvattia? Joka tapauksessa sinnikkyys kannatti ja neljän tunnin pyörimisen jälkeen vihdoin puskasta onnistuin löytämään kaipaamani Riolun ja liitin sen joukkueeseeni.

(Pohdin vaan että pistäisinkö pokemon pelipäiväkirjat ketjun tai jotain vastaavaa pystyyn)

Tällä hetkellä sekalainen tiimini on Braixen, Riolu, Pidgeotto, Fletchinder, Ivysaur ja Azumarill. Ei mitään käryä että miten tässä näin kävi. Luultavasti vaihdan Pidgeoton seuraavan salin jälkeen kylläkin (serebiistä nimi luntaten) Espurriin koska se on söpö. Kyllä tuo on se syy, söpöys. Peliä takana jo kaksi akullista ja saleja hakattu yksi. Koska joka routella pitää ravata vähintään tunti edes takaisin että saa kaikki pokemonit napattua. Tuleepahan treenattua ainakin kunnolla. XD

Peliä on myös helpotetty ihan törkeästi, ihan alkumetreillä saa jo Ex.sharen jolla jokainen tiimin pokemon saa expaa riippumatta siitä oliko mukana matsissa tai ei. Esim. saamani Bulbasaur kehittyi Ivysauriksi käymättä kertaakaan ottelussa kun treenasin juuri sillä hetkellä toista pokemonia suunnilleen samalle tasolle kuin muut ovat ja se on aika naurettavaa. Sen saisi kyllä pois päältä mutta sitten tulisi taas se "mutta kun pitäs treenata erikseen niin montaa eri pokea..." olo joten helppouden ja laiskuuden nimeen olen jättänyt pisteiden jaon päälle. Yhä olen sitä mieltä että se helpottaa peliä liikaa mutta toisaalta inhosin nimen omaan levuttamisvaihettä joten periaatteessa pidän siitä.

[/pokemon ramble]
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Loka 13, 2013 9:49

Minä aion toki hommata 6. generaation Pokémon-pelin, mutta vasta jouluksi. Rahatilanteeni on tällä hetkellä aika heikko, ja päätin mieluummin investoida siihen uuteen 3DS:n Harvest Mooniin kuin huomattavasti kalliimpaan poksupeliin. Kunhan nyt vain saisin sen HM:nkin joskus... Pokémon X olisi tarkoitus ujuttaa joululahjalistalle ja ollaan jo sovittu poikaystävän kanssa että hän ostaa sitten Pokémon Y:n kunhan saa hankittua 3DS-konsolin :D Ja muutenkin, ostin Pokémon Black 2:n vasta toukokuussa joten uuden poksupelin saamiseen ei ole mitään kiirettä. En pahemmin kiirehtinyt vitosgeneraation kanssakaan...

Olen seuraillut vähän noita poksu-uutisia Serebiistä ja olen kyllä ennakon perusteella aika pettynyt noihin Pokémoneihin, kauhean epämääräisen näköisiä ja viimeisetkin ideat tuntuvat olevan lopussa. Joitakin kivoja siellä toki on, mutta enemmistö tähänastisista on ollut täysi pettymys. Megaevoluutiot vaikuttavat ihan jänniltä mutta Fairy-tyypistä en osaa sanoa mitään.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Loka 16, 2013 3:37

Ajattelin jossain vaiheessa hankkia Yyn ja pelata single-runin Fennekinillä. Jonka en missään nimessä anna evolvoitua typeriin muotoihinsa. Ei kuitenkaan kiirettä tämän kanssa. :3

(Syy Y:lle: X näyttää hämäävästi järjestysnumero kympiltä.)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

Re: Pokémon-pelisarja

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Touko 10, 2016 7:34

Seitsemäs generaatio eli Sun ja Moon on saanut julkaisupäivänsä! Starterit näyttää kaikki kamalilta, mutta eiköhän niihin totu niinkuin edellisiinkiin aluksi hirvityksiltä tuntuneisiin. Kasvipöllö <3
Ja sit mietin et oonko ainoo, mut mulle tuli tällainen mielleyhtymä välittömästi tuosta ekasta kuvasta. Kyseessä on siis Keitai Denjuu Telefang -pelisarja, jonka Power ja Speed versiot julkaistiin aikoinaan laittomina bootlegeinä länsimaissa, kiinalaisten engranniksi kääntäminä ja nimillä Pokémon Diamond ja Jade. Mulla on tosi isot nostalgiat tota feikki-Diamondia kohtaan ja sit noissa Sunin ja Moonin kuvissa on jotain tosi samaa kuin Diamondin ja Jaden mikäliebasiliskissa ja Shishigami-kopiossa :D
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Touko 11, 2016 5:21

^ Ilahduin siitä mihin suuntaan pelin 3d grafiikka on mennyt Sun/Moon versiossa, aiemmat 3d versiot pokemonista on oikeastaan aika rumia joten olen iloinen että se osa pelistä näyttää nyt paremmalta. Starttereista tykkään siitä kasvi pöllöstä ja tuli kissasta, sen kissan ilme on mitä mainioin ja pöllöt nyt vaan on pöllöjä, ei niitä voi kuin rakastaa ♥

Aloin muuten pohtimaan aloituspokejani, ekan pelin olen muistaakseni mennyt läpi kaikilla kolmella enkä osaa nimetä suosikkiani, Silver/Gold vaiheessa valitsin ensimmäisellä kierroksella Chikoritan mutta Totodile on oikeastaan lempparini niistä. Ruby/Sapphiressa valitsin Torchicin ja valitsen sen luultavasti aina, rakastan Torchicia :D Diamond/Pearlissä valitsin taasen Piplupin koska pingviini! Black/White kausi meni minulta kokonaan ohi enkä oikeasti osaa sanoa että minkä sen pelin aloittajista ottaisin, luultavasti Tepigin tai Osshawotin. Niin ja X/Y versiossa tietysti otin sen ainoan ketun eli Fennekinin. Minusta se sen vika muoto on ihan söpö, toka vähän outo. Olen ilmeisesti kasvi aloittajia kohtaan lajityyppirasisti koska sen olen valinnut tasan kerran ja silloinkin pidin toisesta aloittajasta enemmän. :lol: Ehkäpä Sun/Moon versiossa pitäisi sitten ottaa se kasvipoke kerrankin. Mistä sitten herää taas kysymys että mikä viehtymys minulla on lintu starttereihin? Torchic, Piplup ja sitten vielä jatkoksi öööh *lunttaa nimen serebiistä* Rowlet, taitavat myös olla ainoat lintu aloituspoket?

Onko kellään muulla mitään suosikkilaji tyyppejä tai mitään? *utelias* :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » To Touko 12, 2016 10:51

Yleensä aloituspoke on ollut aina tulityyppi, mutta X ja Y muutti perinnettä, otin Chespinin koska pähkinänkuori :D
Ja miulla oli Black, White, ja White 2 joten niissä tuli otettua kaikki kolme. Seitsemännessä generaatiossa taidan kallistua myös Rowletiin koska PÖLLÖ!! <3 Litten ei kiinnosta paljoakaan, joka on jänää, koska yleensä tuli on best ja kissat on vaan <3 Rowlet on muuten ensimmäinen lintustartteri joka on myös oikeasti lentotyyppiä :D
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Kesä 12, 2016 2:20

Serebiissä olisi kuvat parista uudesta pokesta jos kiinnostaa. Itse näin tämän:

Kuva

ja reaktioni oli:
Kuva
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Heinä 10, 2016 12:27

Mikä ihme tuo Pokémon Go -juttu on? o.o

Saan siitä Geokätkö-vibat.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Heinä 11, 2016 2:08

Pokemon Go on kännykkäsovellus jolla olis kai tarkoitus saada laiskat ihmiset kuten allerkirjoittanut ulos etsimään pokemoneja oikeasta maailmasta. Pikkusisko jotenkin latasi sen itselleen (sitä siis ei vielä saa Suomesta) ja koiran kanssa lenkillä nappasi Pidgeyn ja Rattatan ja näki Spearow'n mutta sitten se kaatusi - miljoonannen kerran - ja Spearow pääsi karkuun. Aika heikosti tuntuu toimivan täällä päin, välillä sen mukaan siskoni kävelee tuolla ulkona parin sadan metrin päässä vaikka oikeasti se istui olkkarin sohvalla eikä liikkunut senttiäkään. :lol: Jos siitä tulis Windows phone versio voisin hankkia sen mutta kun ei niin eipä tarvitse mennä ulos senkään takia. :P
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit