Triplapostaan, c'moon eikö kellään muulla ole mitään ilonaiheita?

Sain opintosuunnitelmani tehtyä, Tammikuussa sitten aloitan ohjelmoinnin alkeet taas kerran, joskin tällä kertaa php pohjalta. Samoin Saksan alkeet 2 alkaa silloin ja ilmeisesti myös Web Design (jos huolivat sinne kun olen jo yhden Verkkosivujen suunnittelu kurssin käynyt aiemmin) ja sitten verkkokurssi nimeltään "Työyhteisön johtaminen" tästähän sainkin jo kokemusta silloin projekti kurssilla kun tahtomattani minut dupattiin ryhmän johtajaksi vain siksi että alunperin lupauduin että sovin tapaamisen projektin tarjoavan yrityksen kanssa jonka takia poikaparat jotenkin saivat sen harhakäsityksen että olen mukamas hyvä ottamaan ohjat käsiini.

Yllättäen kun aloin oikein säätämään noitten kurssien kanssa niin kävi ilmi että joudun enää käymään
vain 8 kurssia (joista kaksi joka tapauksessa on yhdessä keskenään käytäviä) tosin kaikki kurssit ovat suhteellisen pitkiä kun kuitenkin viiden opintopisteen arvoisia (pitkiä = kaksi jaksoa) mutta eipä tuo haittaa, saapa taas jonkinlaisen elämän rytmin aikaiseksi. Eniten huolettaa että olen samalla kirjoittamassa lopputyötäni joten saan varmaan hiukan säätää ajankäytön kanssa. :/