Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Re: Tänään olen iloinen...

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Marras 04, 2013 7:24

Liittyen uusimpaan viestiin päivän spämmeissä: en nukkunut futonilla kai yhtään, mutta siitä huolimatta olen ollut lähes koko päivän hereillä. :mrgreen: Jos, JOS jaksaisin pysytellä nukahtamatta vielä johonkin kymmeneen asti, saattaisin saada vuorokausirytmin käännettyä. Pitkät 2,5 h edessä. :D Mitäs sitä tekisi...
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Marras 05, 2013 12:34

Niinhän se vähän on että unirytmin saa parhaiten korjattua valvomalla. Mistähän mie olisin iloinen öö... puolet saksan kotitehtävistä tehty? Se on saavutus, en tajua paljon mitään enää ja kurssi etenee vähän turhan lujaa vauhtia meikälle ^^U (meillon tähän mennessä ollut viisi oppituntia peruttuna ja sen sijaan että saisimme pari etätehtävää niille päiville opettaja sitten antaa meille kotiläksyjä aina kahden ja puolen päivän edestä ja jotenkin pitäisi kelkassa pysyä.)

Niin juu ja sitten tietysti olen iloinen siitä että elonkorjuukuu saatiin siirrettyä tänne, vanha foorumi siirtyi eilen ajasta iäisyyteen ja näyttäisi tällä hetkellä ainakin itselläni redirektaavaan pikavipin mainossivulle. (Ilmeisesti se tietää miten köyhä olen :lol: ) Lisäksi kaikki kaksi sims foorumia joille kirjoittelen päivittäin ovat taas palautuneet henkiin (molemmat oli noin kuukauden kokonaan nurin ja se oli kamalaa :( )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Marras 05, 2013 10:41

RIP lopullisesti wanha Elonkorjuukuu. :') Noh, ei haittaa itseäni, koska tämä uusi on aika paljon parempi. 8)

Aiheeseen Tänään olen iloinen... unirytmi korjaantui. Nukuin ensimmäistä kertaa viikkoihin "normaalin" yöajan kymmenestä aamuseittämään. O.o Eikä tehnyt mieli jäädä siihen feikkifutonille enää heräämisen jälkeen, on se sen verran epäergonominen alusta. :lol: Onko miun sänky siis ollut liian mukava ja viihtyisä paikka? Jos vaan selkä kestää, ni taidan siirtyä nukkumaan lattialle ihan vakiona... ja olettaen, ettei kämpän lattialämpötila putoa kohta yhtä radikaalisti kuin alkutalvesta yleensä. Nyt pitäisi itse asiassa olla voimassa joku +21*C sisälämpötilatakuu, mutta ajattelin eristää ikkunanpielet siitä huolimatta kohta jesarilla umpeen.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Marras 06, 2013 9:50

Voi hirveetä, tuplaan iloisuusketjuun, koska...

- saan taas opintotukea ja 8.päivä ilmeisesti kahden kk:n tuet kerralla tilille, mikä näyttää minun asemassani erittäin porholta :P
- uusin Prof Layton on postitettu Englannista (kai?) jo tänään, vaikka se virallinen julkkaripäivä on vasta 8.päivä
- suklaata
- ja tuo futonwannabe, joka on tehnyt ihmeitä vuorokausirytmille :twisted:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja DreamOn » La Marras 09, 2013 12:42

Chibicon! :P
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Marras 18, 2013 1:48

Ei nyt varsinaisesti ilon aihe mutta nauratti senkin edestä: meilläkin leivotaan joka vuosi hakaristitorttuja. :lol:

(Huono puoli on että nyt sitten tekee mieli mokomia ja epäilen ettei kukaan katsoisi kovin hyvällä jos näin melkein kahdelta yöllä alkaisin torttuja väsäämään....)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ma Marras 18, 2013 7:20

^ Miten ihmeessä olen tuon uutisen missannut? :lol: aiheutti kyllä mukavat naurut tuo, eikö ruotsalaisilla ole muuta tekemistä kuin moittia ulkonäköä? Itselle tulisi tuollaisesta näystä vain nälkä, muutenkin tuntuu että nykyään etsitään oikein etsimällä hakaristejä kaikkialta, jota en ymmärrä...

Mutta ihme on varmaan tapahtunut, ihan kun olisin pitkästä aikaa saamassa joulufiiliksiä! :shock: En ole ollut pariin viime jouluun kiinnostunut yhtään kun maku on mennyt siitä jo lokakuun puolella, mutta nyt sitä jo pikkuhiljaa odottaa
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Marras 20, 2013 8:57

Taas yksi tentti läpi ja sain siitä vitosen! VITOSEN. En muista, milloin viimeksi olisi niin käynyt. Yleensä olen vain mahdottoman kiitollinen, jos ne menevät millä tahansa arvosanalla läpi ja tuovat opintopisteitä. :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Marras 21, 2013 7:52

^ Wow mie en edes muista koska viimeksi olisi saanut vitosen jostain (taisi olla tokana vuonna...) :lol:

Mutta niin siis iloisuus ketjuhan tämä oli vai mitä? Tiivistetään iloisuus tänään yhteen sanaan: roolipeluu <3 sen enempiä selittelemättä. :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » La Marras 23, 2013 2:28

Tuplapostaan: Tänään, tai oikeastaan näin kelloa katsellen eilen olin iloinen kun opin vähän lisää Sims kahden modaamisesta :lol: Eihän tuo meshien editoiminen nyt ollutkaan ollenkaan niin hankalaa kuin olin kuvitellut! :D Vastedes voin itse muokata kaikki hiukset jotka haluan peliini, ihanaa! (ja kyllä, mikäpä olisikaan parempi tapa kuluttaa aikaansa kuin modata peliä jonka viimeinen lisäosa ilmestyi 2009 ja joka jo periaatteessa on abandon ware koska EA on poistanut ihan kaiken siihen viittaavan sivuiltaan)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Ti Marras 26, 2013 2:12

Triplapostaan, c'moon eikö kellään muulla ole mitään ilonaiheita? :P

Sain opintosuunnitelmani tehtyä, Tammikuussa sitten aloitan ohjelmoinnin alkeet taas kerran, joskin tällä kertaa php pohjalta. Samoin Saksan alkeet 2 alkaa silloin ja ilmeisesti myös Web Design (jos huolivat sinne kun olen jo yhden Verkkosivujen suunnittelu kurssin käynyt aiemmin) ja sitten verkkokurssi nimeltään "Työyhteisön johtaminen" tästähän sainkin jo kokemusta silloin projekti kurssilla kun tahtomattani minut dupattiin ryhmän johtajaksi vain siksi että alunperin lupauduin että sovin tapaamisen projektin tarjoavan yrityksen kanssa jonka takia poikaparat jotenkin saivat sen harhakäsityksen että olen mukamas hyvä ottamaan ohjat käsiini. :lol:

Yllättäen kun aloin oikein säätämään noitten kurssien kanssa niin kävi ilmi että joudun enää käymään vain 8 kurssia (joista kaksi joka tapauksessa on yhdessä keskenään käytäviä) tosin kaikki kurssit ovat suhteellisen pitkiä kun kuitenkin viiden opintopisteen arvoisia (pitkiä = kaksi jaksoa) mutta eipä tuo haittaa, saapa taas jonkinlaisen elämän rytmin aikaiseksi. Eniten huolettaa että olen samalla kirjoittamassa lopputyötäni joten saan varmaan hiukan säätää ajankäytön kanssa. :/
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Marras 27, 2013 4:41

Katkaisen julmasti josien iloisuusputken. :3

Päivän happiness-mittarin täytti kampaaja, jonne vaan kävelin suoraan sisään ja käsittelyyn. Ylikasvaneet hiukset on aina puolihuomaamaton stressinaihe. :twisted:

Sen lisäksi ostin nettikaapelin ja siirsin jopa työpöydän nettipisteeseen (sori naapurit), joten tässä on hyvä nörätä. Iloitsen siitä nyt. Katotaan viikon päästä uudestaan. Teh big idea kun oli, että saisin kirjoteltua kandin valmiiksi tässä silleen, että lähdeartikkelit on samalla ulottuvilla. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Joulu 04, 2013 4:00

Opinnäytetyö aiheeni hyväksyttiin! Tätä tuskin tarvitsee enempää selitellä. :mrgreen: Nyt vaan odottamaan että saan jonkun ohjaajan työlleni ja sitten vaan kirjoitus prosessi käyntiin. Whee!
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Joulu 13, 2013 1:25

Voisiko mistään muusta olla iloisempi kuin loman alkamisesta! Varsinkin tällaisen tenttiviikon jälkeen kuin mikä minulla oli. Tenttejä oli maanantaina, tiistaina, eilen peräti kaksi ja tänään vielä yksi. Maanantain tentin olen jo saanut läpi ja en usko, että läpäisin tämänpäiväisen, mutta tuloksia odotellessa! Nyt on enää pari verkkokurssin tehtävää jäljellä ja niiden jälkeen saan olla pari viikkoa ihan täysin vapaasti. Ensiksi hoidan vikat joulukortit pois alta ja sitten keskityn kaikkeen kivaan kuten pelien pelailuun ja yleiseen laiskotteluun :lol: Kotikonnuille lähden jo maanantaina ilmaisen ruuan ja vanhojen kavereiden luo :3
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Joulu 31, 2013 5:46

Tervemenoa 2013! :twisted:
Tervetuloa 2014! 8)

Hyvää uutta vuotta foorumille. :3 *viskoo japanilaisia riisikakkuja ympäriinsä*
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava