Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

Re: Mitä peliä pelasit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Huhti 11, 2014 1:43

^ Edelleen 0 kills main missionissa! \o/ Extramissioneissa haltuunottamani tankki sen sijaan teki rumaa jälkeä tilastoihinkin. :'D

PLvsAA läpi toiseen kertaan, siitä iski inspis pelata AA-trilogiaa, mutta sitten muistin, että pelasin ne kaikki vasta syksyllä PAITSI A Rise From The Ashesia, joten --> Gant. :shock: Samalla kävi ilmi, että AAI2:n enkkuversiosta on tarjolla jo kolmoschapter.

Päätin myös alottaa A New Beginningin alusta. :'D Oon pitänyt siitä taukoa niin pitkään, etten enää muistanu, mitä päivän aikana on tarkotus tehdä. :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Huhti 27, 2014 10:19

Final Fantasy XII on edelleen kesken ja piruuttani selasin tätä ketjua taaksepäin katsoakseni, milloin mahdollisesti olen pelannut peliä viimeiksi, ja näköjään se viimeiksi oli vuonna 2011. Että joo. Mutta hei, inspiroiduin Knights of the Old Republicista, vanhasta Xboxin Star Wars-roolipelistä, jota olen myös viime aikoina pelaillut avomiehen meille raahaamalla Xboxilla. Päätin sitten vilkaista, mikä meno FFXII:ssä oli menossa ja olin seikkailemassa siellä typerässä tornissa. Nyt ryhdistäydyin ja pelasin tornin läpi, loppuvastuksetkin menivät heittämällä kun olin suorittanut kasakaupalla ylimääräisiä tehtäviä ja levuttanut siinä sivussa kiitos Reddasin suosiollisen avustuksen. Pääsin pois tornista ja nyt on jäljellä enää viimeiset loppuvastukset! Nähtävästi pääsen tämänkin pelin siis vihdoinkin joskus läpi :lol: Mutta ennen vastuksia aion vielä treenata ja tehdä ylimääräisiä tehtäviä, kuten tutkiskella Nabudiksen aluetta.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ma Kesä 16, 2014 5:36

Tuli jätettyä hetkeksi Echon rauhalliset, vihreät niityt ja siirryttyä panssarivoimien maailmaan World of Tanksin parissa. Itse kuulin tästä pelistä jo viime vuonna, mutta syystä taikka toisesta jäi tämä kuitenkin koittamatta, luultavemmin sen takia että vierastan muutenkin jonkin verran MMO-Pelejä, enkä myöskään yleensä kiinnostu CoDin taikka Battlefieldin tyylisestä räiskinnästä. Jollain oudolla tavalla tämä kuitenkin kolahti, ja tämän parissa onkin jo tovi vietetty

Ainoa rasite tässä pelissä on se, että toiset pelaavat tätä aivan liian tosissaan. Noob-huutelua lentelee pelissä puolin ja toisin, ja jos onnistut härnäämään tankillasi tarpeeksi hyvin, lentelee hakkeri-huutoja chatissä aivan liikaa...kaikkia sotia kun ei vain voi voittaa! Lievästi yleistämällä voisi tietenkin väittää että samat ongelmat löytyvät kaikista MMO-peleistä, mutta nuo ärsykkeet on tästä tullut huomattua. Pelin ollessa ilmainen, voin hyvin suositella peliä koemielessä jos ei mikään Cod-räiskintä kiinnosta, mutta jotain tekisi kuitenkin mieli välillä ammuskella 8)
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Heinä 28, 2014 10:54

The Last Story - pelissä on hauskoja kohtia ja tykkään hahmoista, mutta en kerta kaikkiaan tajua mitään tuosta modernista taistelusysteemistä. Juoksen vaan ympäri taistelukenttää kuin päätön kana, mutta silti partyni jotenkin voittaa viholliset. D: Status: kesken.

Dementium The Ward
- kauhupelikliseiden oppikirja! XD Heti oli kirjotettu verellä joku koodi seinään. Itse asiassa peli on varsin PARAS DS:n ekan persoonan kuvakulman peli, mikä tarkottaa sitä, että kärsin liikepahoinvoinnista. Kyllä, DS:n ruudun takia. Status: kesken. Oon jumissa ekassa bossissa ja typerä tallennussysteemi heittää aina jonnekin liian etäs.

Super Mario Bros 3
- vedin tän oikomatta läpi Wiin Virtual Consolella yksinkertaisesti siksi, että halusin nyt osata lukea Prinsessan lähettämät kirjeet. Hieno peli. Mario vähän liukastelee. Status: läpi.

Super Mario Bros 2 - The Lost Levels
- jumissa kolmosmaassa. Peli vaatii hyppyihin hirmusta vauhtia, mutta jos pidän hirmusta vauhtia tuntemattomassa maastossa --> you know. Status: kesken.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Loka 13, 2014 12:07

FANTASY LIIIIIIIIIIIIIIIFE! (3DS)

Mahtava peli! Hankkikaa! Olen aika varma, että Harvest Moon -fanit tykkäävät (vaikka "Farmer" ei olekaan yksi Life-vaihtoehdoista pelin maailmassa. Eräs paikallinen farmari on kuitenkin valmistelemassa asian tiimoilta kuninkaalle petitionia :D )
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Loka 13, 2014 5:38

^ Heh olen pyöritellyt sitä, jos vain olisi rahaa niin ehkäpä ostaisin.

Anyways kaksi viimeistä peliä joita olen pelannut: Super Smash Bros 3D (jos jollain on se ja haluaa friend koodin kysy pois! En ole kummoinen pelaaja mutta pärjään ihan siedettävästi ainakin Lucinalla, Gredinjalla, Sonicilla ja manly- erm... Dark Pitillä. Tai kuten vitsailen siskoni kanssa "Darkest Pitillä' ja se toinen (normaali Pit) on kana Pit koska se kuulostaa kanalta älähdellessään...) Ja sitten Rune Factory 4 uutisista innostuneena tartuin vihdoin uudestaan Rune Factory kolmoseen, jospa saisin sen nyt vihdoin läpi? Koska en enää muistanut yhtään mitä olen vanhalla muistiollani säätänyt aloitin alusta ja ensimmäinen kevät on jo melkein takana joten vauhti ainakin on ihan ok.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Tammi 08, 2015 5:27

Persona Q meni läpi viime yönä, pelikellossa 98 tuntia. Seuraavaksi Omega Ruby, jonka jälkeen vihdoinkin Rune Factory 4. 8)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » To Huhti 02, 2015 9:03

Olen ihan järkyttävän koukussa Hakuokiin, jonka ostin joskus viime kesällä 3DS:lle mutta vasta nyt olen alkanut kunnolla pelata sitä. Viime keväänä kun pelin ostin, en jaksanut paria chapteria enempää, mutta nyt olen aika tarkalleen viikossa pelannut jo kolme reittiä läpi ja parhaillaan yritän tavoitella Hajime Saiton jokseenkin pidättyväistä sydäntä.

Ensimmäisellä pelikerralla valitsin vaihtoehdot sen perusteella, mistä nyt satuin tykkäämään eniten tavoittelematta sen erityisemmin ketään miehistä, ja ei ehkä ole kovin yllättävää, että kukaan ei tykännyt minusta ja sain Chikage Kazaman par(/h)emmaksi puolikkaakseni :lol: Sitten räävin internetin syövereistä vinkit lopuille reiteille ja pelasin läpi Heisuken ja Okitan reitit. Okita on varmaan hahmoista suosikkini, mutta tarinan loppu oli KAUHEA! Haluan ikuisen rakkauden enkä mitään lähitulevaisuudessa kuoleman kielissä kärvistelevää miestä D: Heisuken reitti puolestaan oli tosi hauska ja nauroin siinä monta kertaa. Paras oli varmaan kesken apokalyptisen lopputaistelun: "Eikö olisikin siistiä löytää täältä linnasta AARRE?!" :lol:

Ihania poikia :3 Toivottavasti loput kolme reittiä ovat myös kivoja, Saiton jälkeen vuorossa ovat vielä Sannosuke ja Hijikata. En pahemmin tykkää Hijikatasta, mutta Sannosuken reitistä olen kuullut positiivisia kommentteja niin sitä sitten Saiton jälkeen ~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Huhti 04, 2015 6:34

^Mitä tykkäsit tosihistorian ja Twilightin yhistelmästä? :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Touko 31, 2015 11:52

Sorruin ja hankin Sims neljän. Nyt kun siihen saa muun muassa korvaavia ihoja simeistä alkaa jo saada melko siedettävän näköisiä joten pakkohan sitä on testata.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » To Heinä 02, 2015 6:16

Ostinpa sitten 3DS:lle Phoenix Wright trilogyn (tai millä nimellä se nyt onkaan, se versio joka kuitenkin sisältää kolme peliä) Ainoa kysymykseni on: Miksi helvetissä en tehnyt tätä jo aiemmin!? Paras ostos vähään aikaan, osa niistä pakottaa oikeasti aika hemmetin luovaan ajatteluun (ja yhdessä jutussa olin ihan hakoteillä, spoiler: siinä missä Mia tapetaan ja sillä on se lappu jossa lukee "Maya" järkeilin että April May olisi ollut murhaaja mutta Mia ei ehtinyt kirjoittaa nimeä loppuun, japanissahan sukunimi tulee ennen etunimeä joten se olisi ollut May April eli Maya-(pril) mutta sitten niin ei ollutkaan ja tuosta syystä sain parit game overit kun en suostunut uskomaan että se olisi syytön. :lol:

Mutta juu, miksei kukaan ole agressiivisesti tyrkyttänyt tätä peliä minulle? Harmittaa etten ollut tutustunut sarjaan jo aiemmin, toisaalta nyt on aikaa pelata joten ehkäpä ihan hyvä että otin tämän työn alle vasta nyt. Ehkäpä kesän aikana saan kaikki PS2 pelit joita olen hyllyyni kasannnut myös pelattua "pois". (osa taitaa vielä jopa olla muovikääreissään :oops: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Heinä 06, 2015 10:02

^Voi hitto, olisi pitänyt älytä painostaa paljon aggressiivisemmin. :lol: Jossain foorumilla on kokonainen AA-töpö (tuosta lyhenteestä saa irti kehnoa läppää loputtomiin) Tuota mainitsemaasi teoriaa en ole ikinä edes keksinyt ajatella. O.o Omista teorioista on tosiaan oikeussalissa lähissä haittaa, myös silloin kun menet pelin mielestä asioiden edelle eikä sinun sallita esittää loogista todistetta vielä. :roll:

Ostin ite Steamista Dandelionin (deittisimu! tytöllä! tarjonta on välillä ilmiasultaan kissaa ja pupua ja ihmismuodoissaan niitä voi kuulema lopulta kähmiä! tätä olen odottanut) ja 3DS:lle Fire Emblem Awakeningin, joka osoittautui vallan koukuttavaksi ruutustrategiaksi. Siinä on välillä ihan kahjoja juttuja hahmojen välisissä keskusteluissa, kun friend pointsit kertyvät. Tavatkaa esim. Tharja:

Kuva
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 07, 2015 3:14

^ E-shopissa muuten on Phoenix Wright alennus myynti 16.7 asti, trilogian saa 22.49€ hintaan ja Dual Destiniesin vielä halvemmalla, 13.99€ joten kannattaa napata se jos ei vielä ole sitä hankkinut. Tietysti tämä alennus alkoi vasta kun olin jo ostanut sen trilogian mutta nappasinpa sitten sen toisen halvalla odottamaan pelaamisvuoroa kun trilogia on läpi. Anyways trilogiassa olen nyt rynninyt tieni läpi kakkos osaan ja nyt kun mulkaisin walkthroughta nähdäkseni kuinka pitkällä olen niin se onkin näköjään jo melkein läpi, selvitin juuri sen circus casen jonka jälkeen on vain yksi jäljellä. (Itse pelaamiseen en ole apuja käyttänyt, ainoa asia mitä olen walkthroughsta katsonut todellakin oli että kuinka pitkälle olen päässyt pelissä siihen mennessä :3 ) Jotenkin kakkos osa tuntuu helpommalta kuin ykkösosa, tai sitten vain olen oppinut etten luota itseeni ja tallennan useammin etten saa niin montaa Guilty tuomiota. :lol:

Aion myös ihan oikeasti kirkua jos se samperin klowni vielä näyttää naamansa.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Heinä 07, 2015 10:18

^Oi voi, käykö Moe hermoillesi. :lol: Spoilaan sen verran, ettei häntä tulla enää näkemään sirkuskeissin jälkeen. Joka osassa on yks tuollanen fillerikeissi (elokuvastudio, sirkus, kolmosessa kahvila), joka ei varsinaisesti vie päähenkilöiden juonikuvioita eteenpäin - ja näistä yleensä skippaan just sirkuksen. Siellä liikkuminen on kerta kaikkiaan rasittavaa.

Ootahan muuten, kun kohtaat kahvilakeissin Jean Armstrongin. :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Heinä 08, 2015 7:59

Ei Moessa muuten vikaa mutta sen Aha aha aha aha x 600 joka välissä alkoi jo toisella kerralla sen kohdatessa aiheuttamaan sen asteista ärsytystä että on hyvä etten heittänyt DS:sää seinään. Surullinen klowni on paras klowni. Ja ihanaa, en malta odottaa lisää ärsyttäviä hahmoja. >.>
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit