Olen ihan järkyttävän koukussa
Hakuokiin, jonka ostin joskus viime kesällä 3DS:lle mutta vasta nyt olen alkanut kunnolla pelata sitä. Viime keväänä kun pelin ostin, en jaksanut paria chapteria enempää, mutta nyt olen aika tarkalleen viikossa pelannut jo kolme reittiä läpi ja parhaillaan yritän tavoitella Hajime Saiton jokseenkin pidättyväistä sydäntä.
Ensimmäisellä pelikerralla valitsin vaihtoehdot sen perusteella, mistä nyt satuin tykkäämään eniten tavoittelematta sen erityisemmin ketään miehistä, ja ei ehkä ole kovin yllättävää, että kukaan ei tykännyt minusta ja sain Chikage Kazaman par(/h)emmaksi puolikkaakseni

Sitten räävin internetin syövereistä vinkit lopuille reiteille ja pelasin läpi Heisuken ja Okitan reitit. Okita on varmaan hahmoista suosikkini, mutta tarinan loppu oli KAUHEA! Haluan ikuisen rakkauden enkä mitään lähitulevaisuudessa kuoleman kielissä kärvistelevää miestä D: Heisuken reitti puolestaan oli tosi hauska ja nauroin siinä monta kertaa. Paras oli varmaan kesken apokalyptisen lopputaistelun: "Eikö olisikin siistiä löytää täältä linnasta AARRE?!"
Ihania poikia :3 Toivottavasti loput kolme reittiä ovat myös kivoja, Saiton jälkeen vuorossa ovat vielä Sannosuke ja Hijikata. En pahemmin tykkää Hijikatasta, mutta Sannosuken reitistä olen kuullut positiivisia kommentteja niin sitä sitten Saiton jälkeen ~