^Mario93^ kirjoitti:Purin kirjoitti:Sain juuri yksityissaaren itselleni ja Muffyn sydämen väri muuttui jo siniseksi, kiitos teidän. ^^
Talonikin on jo niin iso kuin voi olla ja vessa ja kylpyhuonekin löytyy.
Niin ja saarelle pääsee sillä veneellä, ja sinne voi rakentaa mökin.
Kysyisin vielä, että mitä sillä Mushroom Shedillä tehdään?
Kuinka monta ystävyyspistettä Daryl tarvitsee, että pitää minua ystävänään?
Kiitos jo valmiiksi. ^w^
-Purin
Miten tonne yksityis saarelle pääsee??
Ja mitä sille darylille kannattaa antaa että pojot nousee?
Ja millon muffyn sydämmen väri muuttuu kun affection on jo 3600 ja friendship 156? Ja sen väri on vielä harmaa...
Saaren saa kun saa kasaan paljon paljon paljon rahaa (enemmän kuin minulla ikinä on Harvest Moonissa ollut) ja oletan että sinne mennään sillä rannan luona olevalla veneellä mutta Purin kai osaa paremmin kertoa siitä *vink vink*
Darylille kannattaa antaa niitä värillisiä ruohoja (Blue/Green/Red/Orange/jne grass ) tai jos sinulla on onki niin kalaa.
Sydämen väri muuttuu aina 10000 pisteen välein ja maksimi on jotain 66636 tai jotain sitä rataa... Jossain se kyllä täällä lukee... Muistaakseni... Mutta siis pelkkä 60000 riittää naimisiin menoon hyvin. Päivässä voi antaa vain yhden lahjan joka lisää Affectionia joten kannattaa pohtia tarkkaan mitä ensimmäiseksi antaa. Myös kissan/koiran näyttäminen luokitellaan "tavaran antamiseksi" joten ei kannata elikoitaan Muffylle raahata. Itse suosittelen että ostat reppuun viinipulloja (wine) Karenin kaupasta ja annat niitä tai sitten kaivat Digsitelta koruja. Kumpikin käy hyvin. Tervertuloa foorumille muuten :3