Asiaa!

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

Re: ...

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 05, 2007 5:35

^Mario93^ kirjoitti:
Purin kirjoitti:Sain juuri yksityissaaren itselleni ja Muffyn sydämen väri muuttui jo siniseksi, kiitos teidän. ^^
Talonikin on jo niin iso kuin voi olla ja vessa ja kylpyhuonekin löytyy.
Niin ja saarelle pääsee sillä veneellä, ja sinne voi rakentaa mökin.
Kysyisin vielä, että mitä sillä Mushroom Shedillä tehdään?
Kuinka monta ystävyyspistettä Daryl tarvitsee, että pitää minua ystävänään?
Kiitos jo valmiiksi. ^w^
-Purin

Miten tonne yksityis saarelle pääsee??
Ja mitä sille darylille kannattaa antaa että pojot nousee?
Ja millon muffyn sydämmen väri muuttuu kun affection on jo 3600 ja friendship 156? Ja sen väri on vielä harmaa...

Saaren saa kun saa kasaan paljon paljon paljon rahaa (enemmän kuin minulla ikinä on Harvest Moonissa ollut) ja oletan että sinne mennään sillä rannan luona olevalla veneellä mutta Purin kai osaa paremmin kertoa siitä *vink vink*

Darylille kannattaa antaa niitä värillisiä ruohoja (Blue/Green/Red/Orange/jne grass ) tai jos sinulla on onki niin kalaa.

Sydämen väri muuttuu aina 10000 pisteen välein ja maksimi on jotain 66636 tai jotain sitä rataa... Jossain se kyllä täällä lukee... Muistaakseni... Mutta siis pelkkä 60000 riittää naimisiin menoon hyvin. Päivässä voi antaa vain yhden lahjan joka lisää Affectionia joten kannattaa pohtia tarkkaan mitä ensimmäiseksi antaa. Myös kissan/koiran näyttäminen luokitellaan "tavaran antamiseksi" joten ei kannata elikoitaan Muffylle raahata. Itse suosittelen että ostat reppuun viinipulloja (wine) Karenin kaupasta ja annat niitä tai sitten kaivat Digsitelta koruja. Kumpikin käy hyvin. Tervertuloa foorumille muuten :3
josie
[Admin] No-life

Re: ...

ViestiKirjoittaja Purin » Su Elo 19, 2007 12:10

josie kirjoitti:
^Mario93^ kirjoitti:
Purin kirjoitti:Sain juuri yksityissaaren itselleni ja Muffyn sydämen väri muuttui jo siniseksi, kiitos teidän. ^^
Talonikin on jo niin iso kuin voi olla ja vessa ja kylpyhuonekin löytyy.
Niin ja saarelle pääsee sillä veneellä, ja sinne voi rakentaa mökin.
Kysyisin vielä, että mitä sillä Mushroom Shedillä tehdään?
Kuinka monta ystävyyspistettä Daryl tarvitsee, että pitää minua ystävänään?
Kiitos jo valmiiksi. ^w^
-Purin

Miten tonne yksityis saarelle pääsee??
Ja mitä sille darylille kannattaa antaa että pojot nousee?
Ja millon muffyn sydämmen väri muuttuu kun affection on jo 3600 ja friendship 156? Ja sen väri on vielä harmaa...

Saaren saa kun saa kasaan paljon paljon paljon rahaa (enemmän kuin minulla ikinä on Harvest Moonissa ollut) ja oletan että sinne mennään sillä rannan luona olevalla veneellä mutta Purin kai osaa paremmin kertoa siitä *vink vink*

Darylille kannattaa antaa niitä värillisiä ruohoja (Blue/Green/Red/Orange/jne grass ) tai jos sinulla on onki niin kalaa.

Sydämen väri muuttuu aina 10000 pisteen välein ja maksimi on jotain 66636 tai jotain sitä rataa... Jossain se kyllä täällä lukee... Muistaakseni... Mutta siis pelkkä 60000 riittää naimisiin menoon hyvin. Päivässä voi antaa vain yhden lahjan joka lisää Affectionia joten kannattaa pohtia tarkkaan mitä ensimmäiseksi antaa. Myös kissan/koiran näyttäminen luokitellaan "tavaran antamiseksi" joten ei kannata elikoitaan Muffylle raahata. Itse suosittelen että ostat reppuun viinipulloja (wine) Karenin kaupasta ja annat niitä tai sitten kaivat Digsitelta koruja. Kumpikin käy hyvin. Tervertuloa foorumille muuten :3

Juu eli...
Yksityissaarelle pääsee veneellä, joka löytyy rannalta.
Kävele veneen luokse ja paina A-näppäintä ja, sitten peli kysyy haluatko mennä saarelle.
Mökin saarelle saa kun puhuu Gotzille ja ostaa sen. Muutaman päivän päästä saarella on suloinen pikku mökki.

(Enää ei itsellänikään ole sitä saarta, koska mokasin ja tallensin vahingossa pelini päälle, toisen pelin, jossa en ollut päässyt vielä yhtään eteenpäin. ;___;)
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja ^Mario93^ » Su Elo 19, 2007 1:10

Joo mutta paljollako se saari pitää ostaa ja keneltä?
^Mario93^
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 19, 2007 7:46

En tiedä paljonko saari maksaa mutta se ostetaan Thomasilta kuun alussa. Kun rahaa on tarpeeksi Thomas tulee talollesi aamulla ja kysyy tahdotko saaren. Kun sanot joo saat sen ja se siitä. (tai näin ainakin luulen sen tapahtuvan...)
josie
[Admin] No-life

...

ViestiKirjoittaja Purin » La Elo 25, 2007 12:12

Sivuillanne lukee, että saa yhden Sadonkorjuuhengen, kun kastelee "salaisen alueen". Erottaako alueen jotenkin, vai pitääkö yrittää kastella koko Forget-Me-Not-valley? >___<
-Purin
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » La Elo 25, 2007 2:36

Minusta sitä ei erota..?
?
Eikös niitä alueita ollut kaksikin?
Ja se ei voi olla omalla farmilla?

En tiedä mistä olen taas kaikkea mukamas lukenut.. >_<

Edittiä:
"The "secret spot" for the 3 hidden sprites can be anywhere in the valley except on your farmland. You don't have to worry about building a barn on top of your hidden helper! The location spots where they are trapped is different for each person's game.

The soil must be tilled before you water it to uncover the sprite. It is easist to find these guys when you have high level tools so you can cover more area at once. Also in the Winter season the soil is too hard to use a Hoe on so these guys can only be found during the Spring, Summer, or Autumn seasons.
"

Hiinä. Eli niitä on kolme ja.. ja.. niin.
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » La Elo 25, 2007 4:38

Joo sitä paikkaa ei erota mitenkään. Ja se tonttu todellakin voi olla vain jossain farmin ulkopuolelle, muuten voisit vahingossa rakentaa vaikka kanalan sen päälle :lol: On vain ensin "käännettävä" se maa kuokalla ja sitten kasteltava. Itse tein niin että kun olin hoitanut päivän työt niin päätin että tänään etsin yhden niistä tontuista ja sitten menin ja jonkun sopivan maatilkun luo, vaikkapa kaivoksella ja tallensin. Käänsin jotain tyyliin 20 aluetta maata järjestyksessä niin että muistin mihin asti olin kuokkinut ja sitten kastelin ne. Jos ei lykästänyt latasin pelin ja jatkoin siitä mihin edellisellä kerralla kuokin ja jatkoin niin kunnes kävi "tuuri" ja löysin oikean kohdan. Sitten vain pistin sen kohdan muistiin ja kaivoin tontun ylös tuhlaamatta sen kummemmin energiaa. :lol: Ja niitä tonttuja on yhteensä kolme. Ei kovin vaikeita hankittavia mutta kyllähän siihen aikaa kuluu että käyt kaikki alueet läpi. Itse löysin juuri sieltä digsiten luota yhden ja toisen Codyn asuntovaunun läheltä ja kolmannen Griffinin baarin läheltä. Mutta ne paikat siis vaihtelevat. Sinun tonttusi voivat yhtä hyvin olla vaikkapa siinä ihan farmisi suuaukon luona. Onnea metsästykseen. o/
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Purin » La Syys 22, 2007 3:45

Jee. Löysin henget kastellessani kastelukannullani Forget-Me-Not-Valleyta. Yksi oli sen Codyn talon lähellä ,yksi kaivauksilla ja toinen ömh...siinä sirkuksen lähellä. xD

Muffyn sydän on jo punainen ja tonttuja noin 43. ^-^

Mutta yhtä juttua en ymmärrä. Sininen sulka tuli jo kauppaan ja sain sen ostettua, mutta voiko Muffya siltikään kosia ennen kuin 60 tonttua on kerätty. ^_____^

Ärsyttävät henget >_<
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Purin » La Syys 22, 2007 3:47

^Mario93^ kirjoitti:Joo mutta paljollako se saari pitää ostaa ja keneltä?

En ole varma, mutta minusta se oli jotakin 100,000,000. Käytä kalastustemppua, niin saari on hetkessä omasi. ^-^
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » La Syys 22, 2007 3:48

Kaipa sitä Muffya voi kosia, eri asia on miten sinulle vastataan.. xD

Meneppäs kokeilemaan ja jätä vaikka peli säästämättä sitten tai jotain, jos surkeasti käy..^^
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Purin » La Syys 22, 2007 4:30

Ei se Muffy suostunut. xD

Mutta onneksi sulka jäi silti minulle. ^-^
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 24, 2007 1:10

Joo kukaan ei suostu naimisiin ennen kuin se 60 tonttua on kasassa. Tämä johtuu siitä että tarvitset Harvest Goddessin takaisin jotta tämä voi sitten häissäsi kilkuttaa kirkon kelloja. Herää kysymys: Mitä hiton kelloja?!! En varmaan ole ainoa jonka mielestä Forget-Me-Not Valleyssa ei ole mitään kirkon kellojen tapaistakaan :?

Itse muuten juoksen sen sulan kanssa aina villiintyneenä ympäri kylää ja kosin kaikkia. Etenkin Wonderful Lifessa :lol: Rock vaati minua antamaan sen sulan itselleen. En tiennytkään että Rock on sellainen poika :oops: :lol: Ei vaan. Rock vain oli utelias että mikä se on... (mutta se silti sanoi "Hey what's that? Give it to me!" tai jotain siihen suuntaan.) Vesta taasen huomautti että sitä ei ihan jokaiselle kannata näyttää *snirk* Mistä se tiesi etten sitä tosissaan kosinut... Kaikki naimisissa olevat tyypit muuten höpisevät jotain tyyliin "aah muistan kun itse aikanaan sain tuollaisen ♥" Ne reaktiot on joskus niin parhaita...

Arght. Pitäisi taas pelata... Päätin että menen siitä mistä aita on matalin ja nain Namin. Rakastan sitä sen taaperoa ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Purin » Pe Syys 28, 2007 6:54

josie kirjoitti:Joo kukaan ei suostu naimisiin ennen kuin se 60 tonttua on kasassa. Tämä johtuu siitä että tarvitset Harvest Goddessin takaisin jotta tämä voi sitten häissäsi kilkuttaa kirkon kelloja. Herää kysymys: Mitä hiton kelloja?!! En varmaan ole ainoa jonka mielestä Forget-Me-Not Valleyssa ei ole mitään kirkon kellojen tapaistakaan :?

Itse muuten juoksen sen sulan kanssa aina villiintyneenä ympäri kylää ja kosin kaikkia. Etenkin Wonderful Lifessa :lol: Rock vaati minua antamaan sen sulan itselleen. En tiennytkään että Rock on sellainen poika :oops: :lol: Ei vaan. Rock vain oli utelias että mikä se on... (mutta se silti sanoi "Hey what's that? Give it to me!" tai jotain siihen suuntaan.) Vesta taasen huomautti että sitä ei ihan jokaiselle kannata näyttää *snirk* Mistä se tiesi etten sitä tosissaan kosinut... Kaikki naimisissa olevat tyypit muuten höpisevät jotain tyyliin "aah muistan kun itse aikanaan sain tuollaisen ♥" Ne reaktiot on joskus niin parhaita...

Arght. Pitäisi taas pelata... Päätin että menen siitä mistä aita on matalin ja nain Namin. Rakastan sitä sen taaperoa ♥

Minäkin juoksen sen sinisen sulan kanssa ympäri Forget-Me-Not-Valleyta ja kosin kaikkia. Se on vaan niin hauskaa. ^_____^ <3
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Purin » La Syys 29, 2007 6:09

En tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne, mutta kysyisin vain onko ketään tilannut Rune Factory DS-peliä mistään?
Jos on kerrottehan mistä tilasitte ja mikä oli hinta. ^^
Kiitos <3
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » La Syys 29, 2007 9:50

Videopelidivarissa (vpd.fi) sanoivat voivansa tilata sen ja että toimitusaika on 2-4viikkoa. Ja sen jälkeen ne sitten eivät olekaan vastanneet yhteyden ottoihini enkä ainakaan ole löytänyt niitten pelilistoista kun viimeksi katsoin... Oh! Olen väärässä katsopas tätä! Laitankin näköjään itsekin tilauksen ♥ Tämä tyttö pelittää pian Rune Factorya! Yay!
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit